۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » استان ها » قزوین
  • شناسه : 36494
  • ۰۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
  • ارسال توسط :
یکی از مشکلات بانوان نبود  پوشاک خوب اجتماعی است
یکی از مشکلات بانوان نبود  پوشاک خوب اجتماعی است

یکی از مشکلات بانوان نبود پوشاک خوب اجتماعی است

بانوان و دختران ما به لباس های متنوع، زیبا، کیفی و با قیمت مناسب نیاز دارند .

وقایع خبری: موضوع طراحی و تولید لباس مناسب برای گروههای مختلف جامعه امروز هم دغدغه مردم و هم مسئولان است و انتظار داریم که هنرمندان و طراحان لباس و افراد خوش فکر در این عرصه ورود کرده و کمک کنند تا این نیازها به نحو مطلوبی برطرف شود.

محمد حسین فائزی فائزی ،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین درمراسم افتتاح اولین نمایشگاه مد و لباس که در سرای سعدالسلطنه درحال برگزاری است ،با بیان مطلب فوق افزود: مردم به ویژه بانوان و دختران ما به لباس های متنوع، زیبا، کیفی و با قیمت مناسب نیاز دارند و نمایشگاه مد و لباس می تواند بخشی از این نیاز را تامین کند..

وی تصریح کرد: لباس و پوشاک ویژه بانوان باید چهار ویژگی مهم را داشته باشد تا مورد توجه قرار گیرد از جمله مومنانه و خوب بودن، زیبایی و خوش قیمتی را داشته باشد تا مورد پسند قرار گیرد. در راستای پاسخگویی به نیازها چند برنامه تدارک دیده شده که در برنامه کوتاه مدت نمایشگاه مد و لباس از امشب کلید خورد که خوشبختانه در همین روز افتتاح با استقابل بی نظیر بانوان روبروشده است.

فائزی افزود: امیدواریم این رویداد به انتخاب شما بانوان کمک کند تا به پواشک مناسب و عفیفانه دسترسی داشته باشید زیرا یکی از مشکلات بانوان نبود پوشاک خوب اجتماعی است و پوشاک خوب زیبا، عفیفانه و با کیفیت بالا و با قیمت مناسب در این نمایشگاه توسط طراحان و تولیدکنندگان شاخص کشور ارائه شده است.

فائزی در بخش دیگری از سخنان خود به تبلیغات این رویداد بزرگ اشاره کرد و افزود: در تبلیغات نمایشگاه حرکت جسورانه ای انجام شد که مورد توجه مردم قرار گرفت و نشان داد حجاب برتر جایگاه والایی دارد و البته حجاب فقط چادر نیست و گستره زیادی دارد و سعی شد در تبلیغات بر آن صحه گذاشته شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درپایان از بانوان تقاضا کرد تا از این نمایشگاه که تا دوم تیر ماه دایر است ؛ دیدن کرده و نیازهای خود را به لباس مناسب تهیه کنند.