۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » قزوین
  • شناسه : 34245
  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶
  • ارسال توسط :

سردار رستمعلی رفیعی آتانی ، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در حاشیه بازدید از حوزه مقاومت بسیج خواهران بنت الهدی ناحیه امام سجاد(ع) اقبالیه در نشست صمیمانه با فرمانده و شورای حوزه و فرمانده هان پایگاه های این حوزه گفت: در طول سه ماه گذشته آنچه بر ما گذشت گر چه ظواهر تلخی داشت و به عزیزانمان، به قرآن به مسجد، به پرچم مقدس جمهوری اسلامی، به ارزش هایمان جسارت شد اما دشمنان خودمان را هم در یک قاب دیدیم که بسیار کوچک و حقیر بودند.

وی گفت: یکی از طراحی های احمقانه دشمن همین تروریست خواندن سپاه است. کسانی این کار را کردند که بیش از ۱۲۰ سال در دنیا خودشان تروریست بوده اند و اثار جنایاتی که در دنیا دارند کم نیست. خودشان به این نامها و به این عمل ها شناخته می شوند. سپاه پاک ترین نهاد مردمی عالم است که خدماتش از کشور ایران و مرزهای ایران بیشتر شده و در جاهایی که این جنایتکاران برای بشریت دردسر ایجاد کردند، از حق و مظلومیت دفاع کرده است.

سردار آتانی اظهار کرد: در نامه مشهور حاج قاسم سلیمانی بعد از پیروزی در بوکمال به رهبر معظم انقلاب که پیام پیروزی داده شد و پایان حکومت داعش اعلام شد، مقام معظم رهبری از سردار سلیمانی تشکر کردند و چند نکته ای را هم به حاج قاسم ها که ما و شما باشیم تذکر دادند که این پیروزی شما را مغرور نکند، دشمن دوباره طراحی جدید می کند و در جمله دوم در ان پیام اینگونه آمده بود که فرمودند: شما نه تنها به شیعیان به سنی ها به مسیحیت به کل بشریت خدمت کردید بلکه شر تروریست را از سر بشریت کم کردید.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: سپاه شر تروریست را از سر بشریت کم کرد. ما هنرمان این است که همیشه قدرت پیش رونده داریم و دشمن مدام عقب می ماند. صاحب این قدرت پیش برنده، بسیج است. جایگاه بسیج بسیار بالاست. این باور ماست یعنی بالاترین مقامی که برای یک شهید در نظر می گیریم این است که می گوییم او یک بسیجی است.