۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » قزوین
  • شناسه : 40151
  • ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶
  • ارسال توسط :
یکی از بزرگترین وقایع نظامی دنیا به دست با کفایت سپاه مقتدر رقم خورد
یکی از بزرگترین وقایع نظامی دنیا به دست با کفایت سپاه مقتدر رقم خورد

یکی از بزرگترین وقایع نظامی دنیا به دست با کفایت سپاه مقتدر رقم خورد

ملت و نیروهای مسلح جان برکف به دشمن تفهیم کرده که جواب یک موشک آن‌ها هزاران موشک است.

استاندار قزوین گفت: یکی از بزرگترین وقایع نظامی دنیا و یکی از مهمترین اتفاقات تاریخ معاصر دنیا به دست با کفایت سپاه مقتدر رقم خورد و هم‌اکنون ما در کمال آرامش به دنبال رشد و توسعه شهر هستیم و تمامی امور به حالت طبیعی در حال انجام است.

محمدمهدی اعلایی در مراسم کلنگ‌زنی تقاطع غیر همسطح میدان دفاع مقدس- نسیم شمال- اقبالیه گفت: بصیرت، صبر، تدبیر و حضور همیشگی مردم در صحنه منشأ افتخار، بالندگی، پیشرفت، تعالی، استقلال و آزادی برای ایران اسلامی شده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، وی در ادامه بیان کرد: اینکه نظام می‌تواند با افتخار و اقتدار در مقابل بدخواهان و کسانی که به ظاهر برخوردار از امکانات مادی هستند، بایستد و پوزه آن‌ها را به خاک بمالد و اقتدار و بزرگی ملت ایران را فریاد بزند به دلیل بصیرت و درایت مردم است.

استاندار قزوین گفت: همان کشوری که در روزهای نه چندان دور سران کشورهای استکباری دنیا بدون اجازه از شاه کشور در آن حضور پیدا کرده و برای کشور و منطقه تصمیم‌گیری می‌کردند امروز تبدیل به یک قدرت عظیم شده است و ملت و نیروهای مسلح جان برکف به دشمن تفهیم کرده که جواب یک موشک آن‌ها هزاران موشک است.

وی خاطرنشان کرد: بامداد امروز یکی از بزرگترین وقایع نظامی دنیا و یکی از مهمترین اتفاقات تاریخ معاصر دنیا به دست با کفایت سپاه مقتدر رقم خورد و هم‌اکنون ما در کمال آرامش به دنبال رشد و توسعه شهر هستیم و تمامی امور به حالت طبیعی در حال انجام است.

نماینده عالی دولت در استان اظهار کرد: لیاقت مردم خیلی بیشتر از اینهاست و باید در بالاترین حد ممکن به آن‌ها خدمت‌رسانی شود و امیدواریم پروژه‌هایی که امروز کلنگ زنی می‌شود و همچنین کارهایی که در سال جاری به سرانجام می‌رسد بتواند نشانه خوبی از عزم مسئولین برای سپاسگزاری از این مردم همیشه در صحنه باشد.