۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » شهرداری » قزوین
  • شناسه : 11293
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱
  • ارسال توسط :
یحیی رحیم لو سکان شهرداری محمدیه را به دست گرفت
یحیی رحیم لو سکان شهرداری محمدیه را به دست گرفت

یحیی رحیم لو سکان شهرداری محمدیه را به دست گرفت

باید با برنامه ریزی دقیق و کار و تلاش بیشتر برای تأمین نیازهای رفاهی این شهر همت کنیم.

مراسم معارفه شهردار محمدیه با حضور مصطفی صالحی مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین، محمد نصیری سرپرست فرمانداری البرز، حجت الاسلام موسوی موینی امام جمعه، قندی بخشدار و اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه در سالن همایش‌های این شهرداری برگزار شد.

یحیی رحیم لو در این مراسم گفت : با همدلی و اتحاد برای رضایت مندی مردم و رضای خدا حرکت خواهیم کرد و مهمترین الویت ما تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و بهره برداری شهروندان از آنهاست.

شهردار جدید محمدیه تصریح کرد: توجه به امور فرهنگی از دیگر الویت‌های دوره جدید مدیریت خواهد بود تا شهروندان با آرامش بیشتری در این شهر زندگی کرده و از مسائل فرهنگی هم برخوردار شوند.

رحیم لو همچنین حفظ حرمت و تکریم ارباب رجوع و نیروهای شهرداری را مهم دانست و افزود: تعامل با مدیران دستگاه‌های اجرایی، ارتباط نزدیک با مردم و حل مشکلات و رسیدگی به نیازهای عمومی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه همه باید برای توسعه شهر محمدیه تلاش کنیم اظهار داشت: با همدلی و اتحاد و بهره گیری از همه ظرفیت‌های این شهر تلاش خواهیم کرد اقدامات خوبی برای رفاه شهروندان و زندگی بهتر آنها در شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان صورت گیرد.

رحیم لو همچنین از مشارکت گروه‌های مختلف مردم، بسیج و سپاه در کنار دیگر نیروهای مردمی و آتش نشانی و پرسنل خدوم خدمات شهری در زمینه گند زدایی و ضدعفونی معابر عمومی تشکر کرد.

محمد نصیری ، سرپرست فرمانداری البرز هم در این جلسه گفت: شهرستان البرز به دلیل موقعیت جغرافیایی، اقتصادی و کشاورزی و جمعیت ۳۰۰ هزار نفری در استان و کشور متمایز است و باید به آن نگاه ویژه داشته باشیم.

وی افزود: با سر ریز جمعیت استان و سایر مناطق کشور به ناحیه شهری مهرگان شاهد افزایش جمعیت این ناحیه هستیم که باید با برنامه ریزی دقیق و کار و تلاش بیشتر برای تأمین نیازهای رفاهی این شهر همت کنیم.

نصیری اضافه کرد: شهردار جدید محمدیه با حمایت و همدلی شورا و بهره بردن از تمام ظرفیت‌های موجود این شهر و ناحیه مهرگان می‌تواند کارهای مهمی را در اولویت کاری خود قرار دهد و انتظار داریم تا تکمیل نشدن طرح‌های نیمه تمام هیچ پروژه جدید عمرانی را کلید نزند.

سرپرست فرمانداری شهرستان البرز گفت: از شهردار انتظار داریم ضمن اجرای مصوبات شورا، کارهای باقی مانده را با جدیت انجام دهد تا رضایت مردم جلب شود.

مصطفی صالحی هم گفت : مدیران شهرداری‌ها باید پروژه‌ها را بر اساس واقعیت‌ها و نیازهای اجتماعی تعریف کنند تا با توجه به محدودیت اعتبارات کارها مغفول نماند.

مدیر کل امور شهری استانداری قزوین افزود : رویکرد کارشناسی در پروژه‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است و با اولویت بندی و نگاه فنی می‌توان به توسعه شهرها کمک کرد.

صالحی همچنین خواستار توجه مدیران شهری به شفاف سازی مالی شد و افزود: همه شهرداری‌ها با شفاف سازی در حوزه‌های مالی، عمرانی و واگذاری پروژه‌ها می‌توانند رضایت عمومی را جلب کنند تا اعتماد شهروندان تقویت شود.

مدیر کل امور شهری استانداری قزوین از آسیب‌های تغییر مدیریت در زمان‌های کوتاه هم سخن گفت و یادآور شد: بی ثباتی در مدیریت‌ها یک آسیب است و مشکلات زیادی را برای مردم، شورا و شهرداری ایجاد می‌کند و از سویی موجب می‌شود روند فعالیت‌ها متوقف یا آهسته شده و پرداخت حقوق نیروها هم دچار خدشه شود.

صالحی اظهار داشت: امروز همه وظیفه داریم در گام دوم انقلاب به فکر حل مشکلات مردم و توسعه و سازندگی باشیم و عقب ماندگی‌ها را جبران کنیم.

وی توجه به مسائل اجتماعی و فرهنگی شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان را ضروری دانست و افزود: مدیریت شهری با بهره گرفتن از نظر نخبگان و صاحب نظران لازم است نسبت به تأمین نیازهای اساسی شهروندان این نواحی اقدام کند.

مدیر کل امور شهری استانداری قزوین تصریح کرد: در شهرداری محمدیه خوشبختانه با همه فراز و نشیب‌ها در پرداخت حقوق پرسنل مشکلی نداریم و شورا ی شهر محمدیه با رویکرد منطقی توانسته در ساخت و سازها و کسب درآمد موفق عمل کند و پروژه‌های عمرانی مهمی در این شهر تعریف و عملیاتی شده است.

صالحی گفت: در سال ۹۷ بیش از ۱۴۳۲ یک هزار و ۴۳۲ جلسه توسط شوراهای اسلامی شهرهای استان برگزار شد که در آنها ۵ هزار و ۵۱۷ مصوبه برای اجرا تصویب شده که در شهر محمدیه در تعداد ۱۰۰ جلسه شاهد ۸۳۹ مصوبه بودیم که بیانگر فعالیت خوبی است.

وی بیان کرد: همچنین در سال گذشته بیش از یک هزار و ۲۶۷ جلسه توسط شوراهای اسلامی شهرها برگزار شد که نتیجه آن ۴ هزار و ۹۲۹ مصوبه بود و سهم شهر محمدیه تعداد ۹۸ جلسه و ۷۱۰ مصوبه بود.

فعالیت در شهرداری محمودآباد، رئیس شورای شهر اقبالیه، مدیریت پسماند شهرداری و شرکت شهر صنعتی البرز از مسئولیت‌های ر حیم لو شهردار جدید شهر محمدیه است.