۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 12493
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۹
  • ارسال توسط :
یافتن سوژه های نو، اثرگذار و بکر اولویت اول معاونت خبر شبکه قزوین
یافتن سوژه های نو، اثرگذار و بکر اولویت اول معاونت خبر شبکه قزوین

یافتن سوژه های نو، اثرگذار و بکر اولویت اول معاونت خبر شبکه قزوین

معاونت خبرشبکه قزوین سعی داردبا دعوت از تولیدگران در برنامه های گفتگو محور از وجود قوانین ضد تولید در استان پرده بردارد.


رسانه استانی با هدف رفع موانع تولید در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به «جهش تولید» نامگذاری شده است، با بهره گیری از سوژه های خبری دسته اول و تاثیرگذار، محکم و استوار در جهت رفع مشکلات مردم استان قزوین گام برمی دارد.

حسن اکبری ، مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین به وقایع خبری گفت: معاونت خبر این مرکز در راستای اشتغالزایی و رفع موانع قانونی و مالی تولید در استان با اعزام تیم های تولیدی خبری به مناطق مختلف استان قزوین، ظرفیت های اقتصادی، صنعتی و کشاورزی آن منطقه را شناسایی می کند تا از این طریق بتوان در مرحله اول سوژه هایی که جریان ساز و متناسب با مفهوم جهش تولید است شناسایی و به آن بپردازد تا در نهایت گره ای از مشکلات مردم گشوده شود.
وی افزود: از مواردی که رسانه تاکنون به آن پرداخته است می توان به بررسی مشکلات معدن مس طارم، مشکلات صادرات کشمش و معرفی محصول ضدعفونی کننده شرکت دانش بنیان پارک علم و فناوری استان اشاره کرد که رسانه ملی نیز در بخش های مختلف خبری به آن پرداخته است. همچنین معاونت های سیما، صدا و فضای مجازی مرکز هم بصورت همه جانبه در برنامه های خود به این سوژه ها می پردازند.
اکبری اظهار داشت: معاونت خبرشبکه قزوین، همچنین سعی دارد تا با دعوت از تولیدگران در برنامه های گفتگو محور از وجود قوانین ضد تولید در استان پرده بردارد که با پرداخت به آن و دعوت از مسئولین برای پاسخگویی در صدد رفع موانع تولید می کوشد. از دیگر برنامه های معاونت خبر نگاه به موضوعات و سوژه ها بصورت تقویمی همچون: گردآوری تقویم کشاورزی استان است تا در فصل و زمان مشخص به تهیه گزارش بپردازد.
وی در پایان به نقش مهم و تاثیرگذار رسانه در جریان سازی امور در جامعه اشاره و تاکید کرد: یکی از اهداف معاونت خبر شبکه قزوین ایجاد ظرفیت و محملی است تا مسئولان امر در استان که خوشبختانه تاکنون همراهی خوبی با رسانه استانی داشته اند، نسبت به رفع مشکلات و نیازهای مردم در قالب این برنامه ها پاسخگو باشند.