۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 2621
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۹:۲۵
  • ارسال توسط :
یادواره شهیدان بابایی و لشکری برگزارمی شود
یادواره شهیدان بابایی و لشکری برگزارمی شود

یادواره شهیدان بابایی و لشکری برگزارمی شود

ین مراسم به منظور تبیین رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهیدان بابایی و لشگری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برپا خواهد شد.

یادواره شهیدان سرلشکر خلبان عباس بابایی و حسین لشکری پنج‌شنبه ۱۷ مرداد سال جاری از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹ در حسینیه امامزاده‌حسین (ع) قزوین برگزار می‌شود.

مسوول روابط عمومی بینیاد شهید قزوین با بیان خبر فوق افزود: این مراسم به منظور تبیین رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهیدان بابایی و لشگری و نقش آن‌ها در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برپا خواهد شد.

وی تصریح کرد : مراسم فوق با حضور مسؤولان، مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر و نیرو‌های مسلح و هوایی برگزار می‌شود.

این مسؤول با اشاره به ویژگی‌های رفتاری شهیدان بابایی و لشکری بیان کرد: باید این ویژگی‌ها بخوبی برای آحاد جامعه بویژه جوانان تبیین و بازگو شود تا از سیره و منش آن‌ها الگو بگیرند.

وی افزود: اگر قشر‌های مختلف مردم از صفات اخلاقی شهیدان یاد شده الگوبرداری کنند، قطعاً گره‌گشای بسیاری از مشکلات آن‌ها خواهد بود، به همین دلیل می‌طلبد که مسؤولان بیشتر در معرفی سیره‌ی این شهدا تلاش کنند.

مسوول روابط عمومی بینیاد شهید قزوین در پایان یادآور شد: البته تاکنون در معرفی ابعاد زندگی شهیدان بابایی و لشکری اقداماتی انجام شده، ولی کافی نیست و در این راستا بایستی با تولید آثار فاخر هنری و فرهنگی گام‌های جدی‌تر برداریم.