۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » بسیج » سپاه » فرهنگ عمومی » نیروهای مسلح
  • شناسه : 2992
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
  • ارسال توسط :
یادواره شهدای رسانه قزوین برگزارشد
یادواره شهدای رسانه قزوین برگزارشد

یادواره شهدای رسانه قزوین برگزارشد

ایران قدرت اول منطقه است و این اقتدار را مدیون دین، ایمان و ولایت مداری است

یادواره شهدای رسانه استان قزوین با عنوان “خبرنگار بصیر” با حضور معاون امور مجلس وزیر دفاع ، استاندار قزوین، فرماندار شهرستان آبیک و جمعی از مسئولان محلی و اصحاب رسانه در مجتمع فرهنگی هنری باران آبیک برگزار شد.

سردار رضا طلایی نیک در این مراسم گفت : شهید فراتر از زمان و مکان همواره اثر بخشی دارد که امروز این رسالت مهم بر عهده خبرنگاران و اهالی رسانه است.جامعه رسانه ای و جبهه توحید و شهدا یک هدف اساسی دارند و ذکر نام شهیدان برای ما الهام بخش و متحول کننده است.

معاون مجلس و استان های وزارت دفاع یادآورشد: اگر بخواهیم راه و آرمان شهیدان باقی بماند نیاز مبرم به رسانه‌هایی داریم که راه شهدا را زنده نگه دارند و از آنجا که دشمن می کوشد دل و دین جوانان ما را برباید و روی اعتقادات و باورها تاثیر بگذارد باید به دنبال تقویت نهادهای اجتماعی از جمله رسانه ها باشیم.

سردار رضایی نیک ادامه داد: بعد از شاهکار سپاه در سرنگون کردن پهپاد همه دنیا فهمید که ایران قدرت اول منطقه است و این اقتدار را مدیون دین، ایمان و ولایت مداری است.

رضایی نیک گفت: در بیشتر کشورهای دنیا به ازای هر نفر ۲۵۰ دلار هزینه تسلیحاتی می شود و ایران اسلامی با این همه تبلیغات سوء دشمنان با۱۳۰ دلار کمترین هزینه نظامی را دارد در حالی که عربستان و رژیم صهیونیستی بالغ بر ۴۰۰۰ دلار برای هر نفر هزینه تسلیخاتی دارند و کسی آن را اعلام نمی کند.

وی بیان کرد: رسانه ها، اهرم و ابزار اصلی قدرت فرهنگی و نرم جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود و ریشه قدرت ملی ما نشات گرفته از فرهنگ ایران اسلامی است و جامعه رسانه در این عرصه نبرد سختی در پیش دارد.

سردار رضایی نیک اضافه کرد: نظام اسلامی در عرصه های هویت، پیشرفت، مقاومت و عدالت دغدغه داردو انتظار داریم جامعه رسانه ای با الهام از شهدا در این عرصه ها اثرگذار باشد و اساس قدرت فرهنگی ما محسوب شود.وی ادامه داد: دشمن به دنبال این است که در ذهن نسل جدید هویت انقلابی شکل نگیرد؛ در حالی که رسانه ها می توانند این هویت را تعمیق بخشند و با این نقشه مقابله کنند.

اوی درپایان با تاکید بر لزوم حمایت رسانه ها از جنبش عدالت خواهی و مبارزه با فساد، یادآور شد: امروز شاهد جنگ رسانه ای گسترده علیه کشور هستیم و در این بین نقش رسانه های متعهد، به ویژه رسانه های استانی نه تنها کمتر از رسانه های ملی نیست، بلکه بیشتر هم هست. 

این مراسم که به همت مسئولان شهرستان آبیک برگزار شد، مقام شهدای رسانه استان قزوین و شهید طهماسب شیخ حسنی گرامی داشته شد.