۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار زنان » جامعه » رادیو و تلویزیون » فرهنگ و هنر » قزوین
  • شناسه : 12598
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۹
  • ارسال توسط :
گفتمان حجاب و عفاف فقط مختص هفته حجاب وعفاف یا فصل تابستان نیست
گفتمان حجاب و عفاف فقط مختص هفته حجاب وعفاف یا فصل تابستان نیست

گفتمان حجاب و عفاف فقط مختص هفته حجاب وعفاف یا فصل تابستان نیست

لزوم ایجاد انسجام و وحدت بین نهادهای اجرایی و فرهنگی برای ترویج گفتمان حجاب و عفاف

به گزارش دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین؛ صبح امروز در نشستی با حضور مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین و بانوان فعال در عرصه حجاب و عفاف، راهکارهای چگونگی الگوسازی مناسب برای ترویج فرهنگ حجاب فاطمی در جامعه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
انبارلویی در این جلسه با اشاره به اینکه گفتمان حجاب و عفاف فقط مختص هفته حجاب و عفاف یا فصل تابستان نیست، گفت: مسئولین امر و نهادهای فرهنگی می بایست بصورت همیشگی و مستمر با الگوبرداری از ارزشهای والای انقلاب اسلامی مفهوهم درست حجاب و عفاف را به جامعه تزریق کنند. در همین راستا شبکه قزوین در برنامه هایی همچون: «نقطه سرخط»، «رنگ زندگی»، «تیک تاک» و … با تکیه بر این ارزش ها بصورت غیر مستقیم به مفاهیم حجاب و عفاف و گفتمان های انقلابی می پردازد و همچنین فعالیت ها و برنامه های مسئولین را در این حوزه تبیین می کند.
سعید انبارلویی با تاکید بر اینکه در حال حاضر تشکل های مردمی باید با روحیه ای مطالبه گر از مسئولین فرهنگی برای برنامه ریزی در حوزه حجاب و عفاف کمک بخواهند گفت: بیانات مقام معظم رهبری و شهید قاسم سلیمانی در خصوص عدم برخورد قهری با موضوع حجاب در جامعه الگوی مناسبی است تا نهاد های فرهنگی، اجتماعی و انتظامی با استفاده از این توصیه های ارزشمند و همچنین سایر ظرفیت های علمی و فرهنگی استان از این آسیب ها جلوگیری کنند.
در پایان این نشست بانوان فعال در عرصه حجاب و عفاف استان به بیان نقطه نظرات خود و ارائه طرح در حوزه عفاف و حجاب پرداختند که مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین با استقبال از این ایده ها به لزوم محتوای نو و کاربردی این طرح ها اشاره کرد و از آمادگی رسانه برای تشکیل کارگروه های برنامه سازی با حضور مدیران و تهیه کنندگان صدا و سیما و همچنین طراحان ، فعالان و ایده پردازان این حوزه برای بهره برداری صحیح در برنامه های تلویزیونی و رادیویی خبر داد.