۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 26864
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
  • ارسال توسط :
گشت‌های مشترک تعزیرات فقط نباید در سطح عرضه و خرده فروشی باشد
گشت‌های مشترک تعزیرات فقط نباید در سطح عرضه و خرده فروشی باشد

گشت‌های مشترک تعزیرات فقط نباید در سطح عرضه و خرده فروشی باشد

گشت‌های مشترک تعزیرات به صورت روزانه در استان فعال است .

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: برنامه ما تقویت گشت‌های مشترک و سیار تعزیرات است و در همین ارتباط از تمامی ظرفیت ها بهره خواهیم برد.

به گزارش ” وقایع خبری” روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین، هوشنگ محمدی گفت: گشت‌های مشترک تعزیرات فقط نباید در سطح عرضه و خرده فروشی باشد و بر همین اساس از ۱۸ مهر امسال طرح نظارتی گشت‌های سیار را به صورت فوق‌العاده در کشور آغاز کردیم .
وی گفت: ما علاوه بر سطح عرضه و خرده‌فروشی در بحث تولید و توزیع نیز تمرکز جدی خواهیم داشت.
محمدی افزود هدف ما به کار نمایشی در گشت‌های مشترک تعزیرات نیست و رویکردمان فعال کردن گشت هاست و از تمامی ظرفیت هایمان استفاده خواهیم کرد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گفت: هم اکنون گشت‌های مشترک تعزیرات به صورت روزانه در استان فعال است و گزارش رسیدگی ها بطور مستمر اطلاع رسانی می شود.
محمدی افزود: ما از همه کمک‌ها و پیشنهاد‌ها در برگزاری هر چه بهتر گشت‌ها استقبال می‌کنیم.
وی ادامه داد: گشت سیار تعزیرات استان در ادامه بازدیدها ونظارت بر بازرسی هادر راستای تحول سازمان تعزیرات و حمایت از حقوق مصرف کنندگان ، از فروشگاههای زنجیره ای بازدید و بازرسی بعمل می آید که بعلت تخلفات صنفی تاکنون ۳ پرونده برای رسیدگی تشکیل شده است.
همچنین جهت ساماندهی عرضه، فروش و قیمت گذاری مرغ و تخم مرغ از کشتارگاههای مرغ استان بطور مستمر بازدید صورت می گیرد. ضمن بازرسی ها دیشب از بارگیری یک محموله بار مرغ که بصورت غیر بهداشتی جهت عرضه در حال آماده سازی بود جلوگیری بعمل آمد.