۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهرداری » قزوین » مسکن
  • شناسه : 12994
  • ۰۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
  • ارسال توسط :
گزارش های دریافتی از مهندسین ناظر کاهش داشت
گزارش های دریافتی از مهندسین ناظر کاهش داشت
درسه ماهه نخست سال 99

گزارش های دریافتی از مهندسین ناظر کاهش داشت

در این مدت 4پرونده نیز به شورای انتظامی ارسال شده است.

بررسی گزارش های ناظر دریافت شده در سه ماهه نخست سال ۹۹نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۱۸درصدی را نشان می ده

به گزارش ” وقایع خبری ” و به نقل از روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین ؛ حمید ضیایی ، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین با بیان خبر فوق افزود: در این مدت یک هزار و۲۵۸مورد گزارش دریافت شده است .

وی تصریح کرد : در همین مدت نیز ۸۸۸ مورد بازدید از ساخت و سازهای سطح شهر صورت گرفته است که بیش ترین میزان بازدیدها در خردادماه با عدد۳۱۰مورد به ثبت رسیده است .

این مقام عالی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین سپس به تعداد مهندسین ناظر معرفی شده به سازمان نظام مهندسی ساختمان اشاره کرد و افزود: در مدت سه ماهه نخست سال جاری ۲۱ نفر از مهندسین ناظر به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان معرفی شده اند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۱۶ درصدی داشته است .

ضیایی با بیان این که در این مدت ۴پرونده نیز به شورای انتظامی ارسال شده است ، تاکید کرد: این رقم نسبت به سه ماهه نخست سال ۹۸ از کاهش ۹۱ درصدی برخوردار شده است .

وی عدد پرونده های ارسال شده به شورای انتظامی را در سه ماهه اول بهار ۹۸را ۴۹ مورد اعلام کرد .

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین افزود : در این مدت هم چنین به دلیل مغایرت فنی یا مغایرت فنی شهرسازی ۵۳۸ دستور توقف پروژه از سوی همکاران این معاونت صادر شده است .

ضیایی در پایان با اشاره به این مطلب که این رقم نسبت به سه ماهه اول سال قبل کاهش ۱۶ درصدی داشته است ؛ تصریح کرد: در فروردین ماه ۸۹ مورد ، در اردیبهشت ماه ۲۵۰ مورد و در خرداد ماه امسال ۱۹۹ مورد دستور توقف پروژه صادر شده است .