۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » استان ها » جامعه » حوادث » قزوین
  • شناسه : 37014
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۳
  • ارسال توسط :
گروگان ۱۷ ساله قزوینی آزاد شد
گروگان ۱۷ ساله قزوینی آزاد شد

گروگان ۱۷ ساله قزوینی آزاد شد

متهم دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه معاونت در قتل و آدم‌ربایی، درگیری و زورگیری است.

وقایع خبری: فرمانده انتظامی استان قزوین از عملیات ضربتی پلیس در رهایی گروگان ۱۷ ساله از چنگ آدم‌ربا در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

سردار علی ابراهیمی با بیان خبرفوق افزود: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه فرزند ۱۷ ساله‌اش توسط افراد ناشناس در یکی از میادین شهرستان قزوین ربوده شده، بلافاصله اقدامات اولیه در این راستا آغاز و موضوع با حساسیت ویژه‌ای توسط مأموران پلیس آگاهی دنبال شد.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی بلافاصله در محل حضور یافته و در بررسی‌های اولیه دریافتند راکب یک دستگاه موتورسیکلت، فردی ۱۷ ساله را در یکی از میادین شهر با تهدید چاقو ربوده و پس از سوار کردن با موتورسیکلت از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان عنوان کرد: با انجام تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی و با بررسی دقیق اظهارات خانواده فرد ربوده شده و سرنخ‌های به‌دست آمده، مأموران تحقیقات گسترده‌ای را جهت آزادسازی گروگان آغاز کردند و سرانجام موفق شدند هویت متهم را در یکی از روستاهای شهرستان آوج شناسایی کنند.

این مقام انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: مأموران پس از شناسایی مخفیگاه این آدم‌ربا بلافاصله به محل اعزام شده و در عملیاتی دقیق و حساب شده موفق شدند در کمتر از ۲۴ ساعت فرد ربوده شده را از چنگ آدم‌ربا آزاد کنند.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، ابراهیمی در پایان با اشاره به دستگیری عامل این آدم‌ربایی و اقرار متهم به بزه انتسابی تأکید کرد: متهم دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه معاونت در قتل و آدم‌ربایی، درگیری و زورگیری بوده که اخیراً با تودیع وثیقه از زندان آزاد شده است.