۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 13440
  • ۲۰ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۵
  • ارسال توسط :
گرانی بیش از حد در کشور موجب نارضایتی مردم شده است
گرانی بیش از حد در کشور موجب نارضایتی مردم شده است

گرانی بیش از حد در کشور موجب نارضایتی مردم شده است

دولت و مجلس باید برای این وضعیت فکری کند.

نماز جمعه این هفته قزوین با رعایت پروتکل ها به امامت آیت الله عبدالکریم عابدینی در مسجد النبی برگزارشد .

وقایع خبری – نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین : آنهایی که دنبال سو استفاده از قدرت و بیت المال هستند و خدمت به مردم را فراموش می‌کنند مؤمن واقعی نیستند و باید پاسخگوی اعمال خود باشند.

وی تصریح کرد: کسی که مسئولیت می‌پذیرد و رئیس جمهور، وزیر، نماینده یا مدیر می‌شود باید به تعهد و وعده خود پایبند باشد اما خیلی‌ها ابتدا ادعا می‌کنند برای خدمت آمده‌اند اما وقتی در مسند می‌نشینند همه تعهدات خود را فراموش می‌کنند در حالی که وقتی تعهدی را پذیرفتید باید به آن عمل کنید.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین اضافه کرد: آنهایی که دنبال سو استفاده از قدرت و بیت المال هستند و خدمت به مردم را فراموش می‌کنند مؤمن واقعی نیستند و باید پاسخگوی اعمال خود باشند.

آیت الله عابدینی یادآور شد: بسیاری از کسانی که در فقر و نیازمندی هستند حاضر به آشکار کردن مشکلات خود نیستند و با آبرو زندگی می‌کنند که ما باید این افراد را شناسایی و برای حل مشکلاتشان اقدام کنیم.

آیت الله عابدینی با اشاره به فصل برداشت محصول کشاورزی تصریح کرد: با آغاز فصل برداشت محصولات زراعی به کشاورزان توصیه می‌کنیم برای برکت در مال نسبت به پرداخت زکات محصول خود جدی باشند.

امام جمعه قزوین با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور افزود : این روزها که ویروس کرونا مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرده باید خطر آن را جدی بگیریم و بدانیم اگر از آن نترسیم و مراقبت‌های بهداشتی را جدی نگیریم با مشکلات بیشتری مواجه می‌شویم.

وی گفت: وضعیت قزوین هم با افزایش مبتلایان کمی بحرانی شده و اگر به شرایط قرمز برسد ما هم باید نماز جمعه را تعطیل کنیم اما انتظار داریم با رعایت موارد بهداشتی و زدن ماسک و حضور نیافتن در مراکز پر جمعیت از تشدید بیماری پیشگیری شود

امام جمعه قزوین یادآور شد: انتشار ویروس کرونا در بازار، میهمانی ها و مجالس خطر بیشتری دارد و اگر مراقبت نکنیم همه تلاش‌های کادر درمانی هدر خواهد رفت لذا همه یکدیگر را به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و بهداشت توصیه کنید تا وارد شرایط بحرانی نشویم.

آیت الله عابدینی در ادامه با اشاره به فرارسیدن فصل تابستان بیان کرد: در این روزها صرفه جویی در مصرف آب و بر ق ضروری است و همه باید کمک کنیم تا خدمت رسانی به دلیل مصرف بی رویه قطع نشود.

آیت الله عابدینی با انتقاد از گرانی‌های افسار گسیخته در کشور گفت: گرانی بیش از حد در کشور موجب نارضایتی مردم شده و این شرایط فشار زیادی به طبقات کم درآمد وارد می‌کند که باید برای آن فکری کرد.

وی اظهار داشت: دولت و مجلس باید برای این وضعیت فکری کند و مسئولان بدانند نبود شغل، گرانی، تورم و بیکاری بلاهای زیادی بر سر مردم آورده و اگر به فکر تدبیر نباشند هزینه‌های بیشتری به کشور تحمیل می‌شود.