۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » استان ها » دسته‌بندی نشده » قزوین
  • شناسه : 37038
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
  • ارسال توسط :
گرامیداشت یاد و خاطره شهدا رسالتی همگانی است
گرامیداشت یاد و خاطره شهدا رسالتی همگانی است
امیر سرتیپ دوم حسین محمدشفیعی:

گرامیداشت یاد و خاطره شهدا رسالتی همگانی است

همه ما در مقابل شهدا مسئولیم .

وقایع خبری: برگزاری یادواره شهدا بهترین فرصت برای ماندگار کردن نام شهدا در جامعه ونهادینه کردن فرهنگ شهادت است.

با حضور محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین، کاظمی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی ازخانواده معظم شهدا ، مدیران و اقشار مختلف مردم یادواره شهیدان بابایی و لشگری و شهدای خلبان استان قزوین در گلزار شهدای استان قزوین برگزار شد. 

امیر سرتیپ دوم حسین محمدشفیعی در این مراسم گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا رسالتی همگانی است و مردم شهیدپرور قزوین همواره در صیانت از آرمان‌های شهدا در میدان بوده و با حضور بصیرانه خود در مسیر شهدا گام برداشته اند.

امیر شفیعی تصریح کرد: همه ما در مقابل شهدا مسئولیم و با زنده نگهداشتن یادشان بایستی به رسالت خود عمل کنیم.

فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین یادآورشد: سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی همه عمر خود را در راه انقلاب اسلامی و آرمانهای شهدا سپری کرد و از آسایش و آرامش خود و خانواده گذشت و در نهایت با ناثر حان خود سند افتخاری در دفتر تاریخ به یادگار گذاشت.

وی با اشاره به ویژگی های سرلشکر خلبان شهید حسین لشگری اظهارداشت: این شهید بزرگوار ۱۸ سال اسیر دشمن بعثی بودو ۱۰ سال از عمر خود را در زندان انفرادی سپری کرد و اقتدار و صلابت یک نظامی را به جهانیان نشان داد.

امیر شفیعی افزود: شهید لشگری در زندان موفق شد قرآن‌کریم را حفظ کرده و ۲۶ سال نماز قضا ادا کند که این روحیه ایمانی شهید را نشان می دهد