۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 29059
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
  • ارسال توسط :
گاهی حکمی صادر می‌شود که خود زمین خوار و حرام خوار تعجب می‌کنند
گاهی حکمی صادر می‌شود که خود زمین خوار و حرام خوار تعجب می‌کنند

گاهی حکمی صادر می‌شود که خود زمین خوار و حرام خوار تعجب می‌کنند

حق و عدالت باید در کنار هم باشند تا طعم عدالت به همه مردم چشیده شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین گفت: گاهی حکمی صادر می‌شود که خود زمین خوار، حرام خوار و لطمه زننده نیز تعجب می‌کنند.

گاهی حکمی صادر می‌شود که خود زمین خوار، حرام خوار و لطمه زننده نیز تعجب می‌کنند

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در دیدار آقای بابایی، معاون قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، گفت: اراضی و املاک علی القاعده به جایی ثابت اشاره می‌شود که استحکام آن نباید به هم بخورد و مال بیت المال و کشاورزی باید همانجا استفاده شود و اگر جابه جایی صورت گیرد یعنی در امانت خداوند خیانت شده است.

وی افزود: اگر این مساله حل شود اختلافات از بین می‌رود و شکم‌ها به حرامخواری عادت نمی‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی خاطرنشان کرد: اگر در امانتی خیانت شد و کسی حکم صادر کرد که خیانت نشده است، خود و خانواده اش دچار حرام شده اند و حرام آنقدر آفت بار است که امام حسین (ع) به دشمنانش گفت شکم شما از لقمه‌های حرام پر شده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: احکام صادر شده در پرونده‌های قضایی بر اساس بینات و شهود است، ولی رسول خدا (ص) گفته حتی اگر من، حکمی صادر کردم و طرف پرونده می‌دانست مال متعلق به او نیست نباید به آن دست ببرد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی تأکید کرد: ماجرای هفت سنگان، نیاوران و ماجرا‌های دیگر در استان قزوین در جریان است و جابه جایی‌های رفاقتی اراضی، علاوه بر آسیب زایی، اعتماد مردم را هم به آتش می‌کشد.

وی افزود: یکی از جا‌هایی که باید به آن توجه کنیم شکواییه‌های مردم یا پرونده‌هایی است که زندگی مردم را به آتش می‌زند، چون گاهی با ادله و اسناد، حیله و نیرنگ در پرونده‌ها صورت می‌گیرد که موجب بلا و آفت می‌شود.

امام جمعه قزوین با تأکید بر اینکه اعتماد مردم سرمایه مهمی است و باید به آن‌ها بازگردد، تصریح کرد: بسیاری از مردم در قصه اجرای عدالت می‌سوزند و گاهی جرأت نمی‌کنند حرف بزنند و کاری نمی‌کنند؛ آیا به اعتماد آن‌ها لطمه وارد نمی‌شود؟

وی افزود: در سفر رئیس قوه قضاییه به استان قزوین عرض کردم اگر در این موضوعات کوتاهی کنیم خسارت بار است و موجب به آتش کشیدن اعتماد مردم می‌شود، همین مردم در مقابل رژیم شاهنشاهی و دفاع مقدس ایستادگی کردند و در دفاع از حرم، مقاومت اسلامی را به وجود آوردند و نباید با اعتماد آن‌ها بازی شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تأکید کرد: گاهی حکمی صادر می‌شود که خود زمین خوار، حرام خوار و لطمه زننده نیز تعجب می‌کنند و این‌ها مسایل مهمی است که گفتن آن‌ها حتی برای من هم هزینه‌های زیادی دارد، ولی باید بگویم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: هرکس کارش را براساس ایمان و عاقلانه، با مطالعه و طبق اسناد انجام دهد مورد حمایت خداوند قرار می‌گیرد و هرکس حق را رها کند به ذلت کشیده می‌شود.

وی افزود: قانون، حق و عدالت باید در کنار هم باشند تا طعم عدالت به همه مردم چشیده شود.