۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » آموزش و پرورش » حوزه و دانشگاه » دانش و فناوری
  • شناسه : 34946
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۲۲
  • ارسال توسط :
کنکور تیرماه طبق روال اعلامی برگزار می‌‎شود
کنکور تیرماه طبق روال اعلامی برگزار می‌‎شود

کنکور تیرماه طبق روال اعلامی برگزار می‌‎شود

ظرفیت‌های آموزش و پرورش برای برگزاری آزمون‌های نهایی و تأثیر سوابق تحصیلی در کنکور مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از ارجاع مجدد طرح یک فوریتی الحاق یک ماده به قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: کنکور تیرماه ۱۴۰۲ طبق روال اعلامی قبل برگزار می‌‎شود.

علیرضا منادی سفیدان در تشریح نشست امروز کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری، اظهار کرد: نشست دیروز با حضور رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور و رئیس سازمان سنجش آموزش و پرورش و نمایندگان آموزش و پرورش برگزار و به بررسی «طرح یک فوریتی الحاق یک ماده به قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی» کشور اختصاص داشت.

نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس تصریح کرد: کنکور تیرماه ۱۴۰۲ بر اساس همان رویه اعلامی قبلی یعنی با تأثیر قطعی معدل و بدون دروس عمومی برگزار خواهد شد و تصمیمات این جلسه معطوف به کنکور ۱۴۰۳ است.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس ادامه داد: در نشست دیروز، ظرفیت‌های آموزش و پرورش برای برگزاری آزمون‌های نهایی و تأثیر سوابق تحصیلی در کنکور مورد بررسی قرار گرفت و نقطه نظراتی در خصوص میزان تأثیر قطعی معدل بر اساس میزان محرومیت هر منطقه و بازگشت دروس عمومی به کنکور مطرح که مقرر شد این موارد در کمیته آموزش عالی کمیسیون مورد بررسی قرار گیرد.