۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » مجلس شورا ی اسلامی » ورزش » ورزش ایران
  • شناسه : 14688
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۵
  • ارسال توسط :
کمیسیون اصل نود در رابطه با پرونده ویلموتس عزم  جدی دارد
کمیسیون اصل نود در رابطه با پرونده ویلموتس عزم  جدی دارد

کمیسیون اصل نود در رابطه با پرونده ویلموتس عزم جدی دارد

قرارداد فدراسیون فوتبال با سرمربی سابق تیم ملی باعث سرخوردگی آحاد مردم شده است.

قرارداد فدراسیون فوتبال با سرمربی سابق تیم ملی باعث سرخوردگی آحاد مردم شده است و ما باید تلاش کنیم فضایی که دشمنان برای ناکارآمد نشان دادن دستگاه‌های کشور ایجاد کرده اند خنثی شود.
رئیس کمیسیون اصل نود افزود: دشمنان این ملت به صورت سازمان یافته و غیرسازمان یافته در خصوص این پرونده چنین القا می‌کنند که کشور قدرت حل مسائل خود را ندارد.
وی گفت: باید با هم کمک کنیم تا این پرونده به خوبی بررسی و روشن شود و ثابت کنیم که نظام دقت کافی در مسائل را دارد و می‌تواند در تمام مسائل ضروری ورود کند.
پژمان فر با بیان این که قطعا کمیسیون اصل نود در رابطه با پرونده ویلموتس عزم جدی دارد افزود: این موضوع در کمیته فرهنگی در دستور است و رسیدگی می‌شود و فراکسیون ورزش و اعضای کمیسیون فرهنگی نیز به کمیسیون اصل نود در این موضوع کمک می‌کنند.
وی خطاب به وزیر ورزش گفت: شناسایی کادر تیم ملی یکی از وظایف کمیته فنی و توسعه وزارت ورزش است و ما از شما می‌خواهیم در این زمینه گزارش دهید که در خصوص ویلموتس این کمیته دقیقا چه فرآیندی را طی کرده است و مشخص شود که آیا کمیته فنی و توسعه این مسئله را بررسی کرده و این پیشنهاد قرارداد را داده اند یا موضوع بحث دیگری است.
رئیس کمیسیون اصل نود ادامه داد: ما درباره نقش وزارتی وزارت ورزش و جوانان تحقیق می‌کنیم که چه اقداماتی انجام داده و بر اساس گزارش‌هایی که ما داریم این موضوع در کمیته فنی و توسعه، مراحل خود را طی نکرده و هشت روز بعد از قرارداد، مفاد قرارداد را تایید کردند.