۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 6723
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
  • ارسال توسط :
کمیته های فنی محصولات  کشاورزی فعال شوند
کمیته های فنی محصولات  کشاورزی فعال شوند
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین :

کمیته های فنی محصولات کشاورزی فعال شوند

با همدلی و همفکری کلیه مدیران ،کارشناسان و بهره‌برداران بخش کشاورزی بایستی کار ها را به بهترین شکل پیش برد .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : کمیته های فنی محصولات کشاورزی استان فعال می شوند .

به گزارش ” وقایع خبری “ و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین فاطمه خمسه در جلسه شورای هماهنگی مدیران سازمان که با حضور حجت الاسلام بهادری  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان ، معاونین ، مدیران سازمان برگزار با بیان این مطلب افزود : با همدلی و همفکری کلیه مدیران ،کارشناسان و بهره‌برداران بخش کشاورزی بایستی کار ها را به بهترین شکل پیش برد .

وی اظهار داشت : برای پیشبرد اهداف سازمان لازم است ؛ همه  احساس مسوولیت و وظیفه کنیم .خمسه تصریح کرد : با توجه شرایط موجود  باید در هزینه های سازمانی صرفه جویی  صورت پذیرد.رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت :  مدیران در تشکیل پروندها مربوط به طرح های کشاورزی ؛ ضمن رعایت  قوانین ، بایستی با  حذف فرایندهای دست و پا گیر از تغییر کاربری غیر مجاز جلو گیری کنند.

خمسه افزود : مصوبات امور اراضی و فنس کشی در کمیسیون زیر بنایی به تصویب  رسیده و نباید برخلاف آن عمل کرد .وی بر لزوم اهمیت تامین کود مورد نیاز کشاورزان برای کشت محصولات کشاورری تاکید کرد .

در ابتدای این جلسه ؛ معاون توسعه ، مدیریت و منابع سازمان گزارشی از وضعیت منابع و اعتبارات سازمان و پرداخت هزینه های جاری ارایه و بر لزوم صرفه جویی در هزینه ها و همچنین برنامه ریزی برای پیشبرد اهداف بخش مطالبی ارائه کرد

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.