۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » ورزش » ورزش ایران
  • شناسه : 37910
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
  • ارسال توسط :
کمیته ملی المپیک جنایات رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرد
کمیته ملی المپیک جنایات رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرد

کمیته ملی المپیک جنایات رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرد

خون شهدای مظلوم غزه عزم ملت مقاوم و مجاهد فلسطین را برای آزادسازی کشورشان از اشغالگران صهیونیستی جزم‌تر خواهد کرد.

کمیته ملی المپیک ایران در بیانیه‌ای، جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در نوار غزه و حمله ناجوانمردانه به بیمارستان المعمدانی را محکوم کرد.

کمیته ملی المپیک ایران در بیانیه ای ضمن ابراز همدردی با ملت بزرگ و مظلوم فلسطین،جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در نوار غزه و حمله ناجوانمردانه به بیمارستان المعمدانی را محکوم کرد.

در متن بیانیه کمیته ملی المپیک آمده است:
رژیم اشغالگر و جعلی صهیونیستی بار دیگر همچون ۷۰ سال گذشته در تداوم جنایات ننگین خود بر علیه ملت بر حق و مظلوم فلسطین، ضمن حملات بی رحمانه شبانه روزی بر علیه مردم بی دفاع، مظلوم، مقاوم و شجاع نوار غزه پس از محاصره کامل آن و قطع آب و برق، بمباران و تخریب خانه‌های مسکونی، اینبار در حمله ددمنشانه دیگر خود به بیمارستانی در غزه با به شهادت رساندن صد‌ها تن از مردم بی دفاع و مظلوم غزه بخصوص کودکان و زنان، خوی درندگی و سبعیت خود را به جهانیان نشان داد تا ثابت کند همچون ارباب خود، استکبار جهانی کوچک‌ترین اعتقاد و پایبندی به رعایت قواعد بین المللی در زمان جنگ ندارد.
ضمن محکومیت شدید جنایات شنیع رژیم اشغالگر قدس در غزه و ابراز همدردی با ملت مظلوم فلسطین بخصوص خانواده‌های شهدای غزه، از جامعه جهانی و سازمان‌های بین المللی بویژه ملت‌های آزادی خواه جهان انتظار می‌رود ضمن محکومیت جنایات ضد بشری و نسل کشی رژیم جعلی صهیونیستی به وظایف و مسئولیت بین المللی خود در بررسی و محکومیت سریع این جنایات جنگی عمل نمایند.
بدون تردید خون شهدای مظلوم غزه عزم ملت مقاوم و مجاهد فلسطین را برای آزادسازی کشورشان از اشغالگران صهیونیستی جزم‌تر خواهد کرد.