۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » جامعه » خدمات اجتماعی » رفاه » قزوین
  • شناسه : 11540
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
  • ارسال توسط :
کمک های خیرین در میان نیازمندان واقعی توزیع می شود
کمک های خیرین در میان نیازمندان واقعی توزیع می شود

کمک های خیرین در میان نیازمندان واقعی توزیع می شود

در همه حال از نیازمندان دستگیری کرده و به مشکلات آنها رسیدگی می کنیم

در مراسمی با حضور آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مصطفی مجیدی مدیر کل اوقاف، مریم بیدخام مدیر کل امور اجتماعی استانداری و جمعی از خیرین رزمایش ضیافت همدلی اوقاف و امور خیریه استان با جمع آوری ۳ هزار و ۳۱۳ بسته معیشتی در امامزاده حسین (ع) قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام مصطفی مجیدی در این مراسم اظهار داشت: همه ساله در ماه مبارک رمضان شاهد برگزاری طرح ضیافت الهی توسط اوقاف بودیم که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در برنامه‌های خود تجدیدنظر کرده ایم و روش‌های دیگری را پیاده کرده ایم.

مجیدی تصریح کرد: با تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک مومنانه سازمان اوقاف هم احساس مسئولیت کرد و علیرغم این که برنامه‌های خیرخواهانه متعددی را اجرایی کرده بودیم اما در این طرح نیز با کمک واقفان و هیئت امنای اماکن مقدسه مشارکت کردیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین بیان کرد: با شناسایی نیازمندان واقعی بویژه در حاشیه شهرها و مناطق جنوبی و روستاها نسبت به توزیع اقلام مواد غذایی میان افراد آُسیب پذیر اقدام خواهد شد.

مجیدی اضافه کرد: در مرحله اول طرح ضیافت الهی سه هزار و ۳۱۳ بسته معیشتی به ارزش بالغ بر یک میلیارد تومان شامل ۱۴ قلم کالا از قبیل روغن، برنج، قند و شکر، مرغ، تن ماهی، چای، سویا، ماکارونی، رب و خرما به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان جمع آوری شده است تا میان نیازمندان توزیع شود.

وی اظهار داشت: ۵ نانوایی با کمک هیئت امنای امامزاده آمنه خاتون نسبت به پخت و توزیع نان هماهنگ شده که در مدت ۲۵ روز نان رایگان در میان ساکنان محله‌های کم برخوردار و جنوب شهر توزیع می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: نگاه ما در این نهاد این است که با تاسی از ائمه معصومین (ع) بتوانیم در همه حال از نیازمندان دستگیری کرده و به مشکلات آنها رسیدگی کنیم که در این میان هیئت امنای اماکن مقدسه و واقفان نیز نقش مهمی داشته اند.