۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » خدمات اجتماعی » دسته‌بندی نشده » سپاه » قزوین » نیروهای مسلح
  • شناسه : 11391
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹
  • ارسال توسط :
کمک به نیازمندان در طول سال ادامه  خواهد داشت
کمک به نیازمندان در طول سال ادامه  خواهد داشت

کمک به نیازمندان در طول سال ادامه خواهد داشت

جهیزیه‌ها از کالاهای ایرانی تهیه شده و در مجموع ۶ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

سردار محمد شاهرخی در مراسم اهدای ۳۰۰ سری جهیزیه به جوانان نیازمند استان قزوین که در فرماندهی سپاه استان قزوین برگزار شد، گفت : امروز پس از چند ماه تلاش مستمر ۳۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان و نیازمند استان قزوین اهدا می‌شود.

وی ادامه داد: این جهیزیه‌ها قرار بود در سال گذشته به زوج‌های جوان اهدا شود که به دلیل ویروس کرونا به سالجاری موکول شد و تقارن اهدا این جهیزیه‌ها به زوج‌های با رزمایش مومنانه مورد تاکید مقام معظم رهبری بسیار مبارک و فرخنده است.

سردار شاهرخی یادآور شد: جهیزیه‌ها از کالاهای ایرانی تهیه شده و در مجموع ۶ میلیارد تومان اعتبار برای تهیه ۳۰۰ سری جهیزیه هزینه شده است.

وی با اعلام اینکه همواره سپاه پاسداران و سازمان بسیج مستضعفین در امور خیریه پیشقدم هستند، خاطرنشان کرد: ۷۰۰ پایگاه مقاومت بسیج در قالب قرارگاه محلات و در راستای اجرای رزمایش کمک مومنانه و شناسایی افراد نیازمند و آسیب‌دیده تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرده اند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین افزود: در قرار گاه‌های محلی خیرین و بزرگان، متنفذین و افراد اثر بخش در محلات عضویت دارند و با همفکری نیازمندان محلات را شناسایی می‌کنند.

وی بیان کرد: تمام کمک‌ها و امکانات جمع آوری شده در قرارگاه‌های محلات استان در همان محله مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سردار شاهرخی تاکید کرد: رزمایش مومنانه فراگیری و جامعیت بسیار بالایی دارد چرا که در این رزمایش همه نهادها و ادارات اعم دولتی و غیر دولتی مشارکت فعالانه دارند.

وی افزود: بسیاری از خیرین و مردم که در ماه مبارک رمضان سفره‌های افطاری برای نیازمندان پهن می‌کردند و یا گلریزان داشتند کمک‌های خود را در اختیار مدیریت رزمایش مومنانه قرار داده اند تا این کمک‌ها ساماندهی شوند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که دولت در خصوص کمک به نیازمندان اقدام کند، افزود: در رزمایش مومنانه کمک به نیازمندان با سرعت بیشتری ادامه خواهد داشت اما خطاب و توصیه مقام معظم رهبری به حضور و مشارکت فعالانه مردم در رزمایش مومنانه است تا خاطره خوشی از این همدلی و همراهی در اذهان باقی بماند.

سردار شاهرخی گفت: کمک به نیازمندان در غالب رزمایش مومنانه در ماه رمضان در نقطه عطف قرار می‌گیرد اما کمک به نیازمندان در طول سال ادامه خواهد داشت.