۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 9138
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰
  • ارسال توسط :
کلیه ورودی های استان قزوین بسته می شود
کلیه ورودی های استان قزوین بسته می شود
قزوین به حالت قرمز و بحرانی درآمد

کلیه ورودی های استان قزوین بسته می شود

همه استان های کشور آلوده شده اند و باید تصمیمات جدی تر در این زمینه گرفته شود.

استاندار در جلسه ستاد پیشگیری ومقابله با کرونا گفت: در شرایط ویژه ای هستیم از مردم خواهش می‌کنم در خانه بمانند.

جمالی پور بیان کرد: همه استان های کشور آلوده شده اند و باید تصمیمات جدی تر در این زمینه گرفته شود.

وی اضافه کرد: اگر بخواهیم ویروس کرونا را شکست دهیم باید همه مشارکت کنند و توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند. استاندار خطاب به مردم گفت: سطح آلودگی در استان و کشور بالاست و با خود مراقبتی باید پزشک خودتان باشید بویژه افراد مسن و سالمند در معرض تهدید جدی هستند .

جمالی پور گفت: باید فکر کنیم یک‌جنگ تمام عیار است با یک نفر آلوده ده ها نفر مبتلا می شوند. وی افزود: کلیه اماکن عمومی که تجمع بیش از ۱۰ نفر شکل بگیرد تعطیل است, امامزاده ها, مساجد و نماز جماعت تا یک‌هفته تعطیل می شود.

به گفته استاندار؛  مدت یک هفته همه هتل ها ,اقامت گاه ها و‌کلیه برنامه های عید لغو می شود و نمیتوانیم میزبان مسافران باشیم. وی افزود: ورود و‌خروج خودروهای غیر بومی ممنون و کلیه ورودی های استان قزوین بسته می شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: بیشترین موارد گزارش شده از مبتلایان به ویروس کرونا، افرادی هستند که در خارج از منزل آلوده شده و وارد منزل می شوند.

پیمان نامدار افزود: جز‌ ۱۰ استان آلوده کشور هستیم و باید هرگونه تجمع مردم را تعطیل و با اعمال محدودیت در ورودی های شهر به کنترل این بیماری کمک کنیم .

به گفته نامدار؛ وضعیت استان به دنبال شیوع گسترده ویروس کرونا و ابتلا ۱۷۶ نفر از شهروندان به حالت قرمز و بحرانی درآمد. وی اضافه کرد: تعداد مبتلایان قزوینی طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۶۵ نفری به ۱۷۶ نفر رسیده که نشان دهنده سرعت بالای شیوع این ویروس است و باید شهروندان موضوع را جدی بگیرند. مرادی مدیر کل امنیتی و انتظامی استان افزود: علی رغم‌ تذکرات داده شده متاسفانه برخی از صنوف به تذکرات توجه نمی کنند . رئیس سازمان صمت بیان کرد: ۲۰ گروه بازرسی هر روز مشغول کارند و اقلام بهداشتی به مناطق دور دست هم ارسال شده است . طاهرخانی شهردار قزوین هم در این جلسه خبر از تعطیلی دهکده طبیعت و آرامستان های قزوین داد.

بابایی مدیر درمان بیمه تامین اجتماعی هم گفت: دو بیمارستان فعال داریم و بیمه ها در حال پرداخت است و تمدید اعتبار دفترچه نیاز نیست.

اصغری مدیر کل آموزش و پرورش استان هم گفت: در راستای آموزش های مجازی اقداماتی انجام داده ایم و با کمک وزارتخانه اعتبار بهداشتی دریافت کرده ایم و مدارس گند زدایی شده اند.