۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 25133
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۸:۵۹
  • ارسال توسط :
کلیه مشمولان غایب و غیر غایب استان آماده برای اعزام
کلیه مشمولان غایب و غیر غایب استان آماده برای اعزام

کلیه مشمولان غایب و غیر غایب استان آماده برای اعزام

معاون وظیفه عمومی استان قزوین از فراخوان اعزام به خدمت مشمولان عادی، دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و دکتری در شهریور ماه خبر داد.

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی شهریور ماه در قزوین

سرهنگ امید همتی مجد، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قزوین به “وقایع خبری” گفت: کلیه مشمولان غایب و غیر غایب استان در مقاطع عادی، دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و دکتری که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم شهریور ماه ۱۴۰۰ دریافت کرده اند، باید راس ساعت ۷ صبح روز دو شنبه مورخه یک شهریور به معاونت وظیفه عمومی استان قزوین واقع در (دروازه رشت، کوچه ژاندارمری سابق) حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

وی افزود: افرادی که به هر دلیل تا کنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح نشده اند، می‌توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس+۱۰) مراجعه و پس از دریافت برگ مذکور، بر اساس اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه که حضور نیافتن به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده غیبت محسوب می‌شود، ادامه داد: با توجه به اینکه اعزام به مرخصی سربازان در طول دوره بدلیل شرایط پیش آمده و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا امکان پذیر نیست، بنابراین مشمولان باید برگه‌های مربوط به اعزام به خدمت از جمله برگ اعزام، برگ واکسیناسیون، سرباز کارت (کارت حقوق)، شناسنامه، کارت ملی و مدارک مربوط به شرایط خاص متأهلین، پدر نظامی شاغل یا بازنشسته، گواهی فوت والدین و جانبازان بالای ۲۵ سال را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.

سرهنگ همتی مجد تاکید کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در هنگام مراجعه در روز اعزام، ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی، وسایل شخصی، بهداشتی، وسایل استحمام به همراه داشته باشند.