۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصاد » بازار » بورس » صنعت، معدن و تجارت » قزوین
  • شناسه : 14676
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
  • ارسال توسط :
کلید همه گشایش‌ها از مسیر تولید است
کلید همه گشایش‌ها از مسیر تولید است

کلید همه گشایش‌ها از مسیر تولید است

وظیفه مسئولان کشوری در سفر به استان‌ها این است که برای رفع موانع تولید اقدام عاجلی انجام دهند.

محمدباقر نوبخت در سفر به قزوین در جمع خبرنگاران در خصوص حل مشکلات معیشتی و بسته اقتصادی برای گشایش در امور و ساماندهی بازار سرمایه گفت وزیر اقتصاد از سوی دولت مأمور شده تا برای ساماندهی بازار سرمایه اقدام کند تا شاهد آرامش در این حوزه باشیم.

وی تصریح کرد: برای حمایت از بازار سرمایه خوشبختانه مدیران برای متعادل کردن بازار بورس برنامه دارند که در حال اجراست.

نوبخت گفت: کلید همه گشایش‌ها از مسیر تولید است و ما نیز حمایت لازم را انجام خواهیم داد تا جهش تولید اتفاق بیفتد.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: در سال جاری موضوع جهش تولید به عنوان راهبرد مقام معظم رهبری ابلاغ شده و برای استان قزوین ۱,۳۷۹ میلیارد تومان سرمایه گذاری خواهد شد و پیش بینی می‌کنیم بیش از پنج هزار فرصت شغلی فراهم شود و ۱۲ هزار میلیارد تومان ظرفیت تولید در استان ایجاد خواهد شد.

نوبخت افزود: وظیفه مسئولان کشوری در سفر به استان‌ها این است که ضمن آشنایی با ظرفیت‌ها و مشکلات و تشویق سرمایه گذاران برای تولید برای رفع موانع تولید اقدام عاجلی انجام دهند.

وی تصریح کرد: در سفر قبل به استان قزوین با مشکلات صنعتگرانی که در این شهرک سرمایه گذاری کرده و از معافیت مالیاتی برخوردار نبودند مواجه شدیم که با پیگیری انجام شده توانستیم این معافیت را برای قزوین هم برقرار کنیم که برای صنعتگران اهمیت زیادی دارد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: هرچند باید سهم مالیات را در تولید داخلی افزایش دهیم اما باید به تعهدات خود هم احترام بگذاریم و به آن عمل کنیم.

وی تصریح کرد: وقتی در گذشته واحدهای مستقر در این شهرک از مالیات معاف بودند و با این اطمینان وارد قزوین شدند امروز عادلانه نیست که این حق را نادیده بگیریم لذا در دولت مطرح شد و مانع را برداشتیم و امروز هم مشکل گمرک مطرح شد که پیگیری و حل خواهیم کرد.

نوبخت در خصوص بسته اقتصادی دولت گفت: در این راستا دو مورد پرداخت داریم که دهم و بیستم هر ماه انجام می‌شود و با ایجاد منابع مالی جدید در دولت امیدواریم بویژه با برنامه‌ای که برای فروش قطعی نفت داریم گشایش‌های مالی ایجاد شده و آن را در مسیر اقتصادی و گشایش زندگی مردم هزینه خواهیم کرد.