۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » اصفهان » قزوین
  • شناسه : 11790
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵
  • ارسال توسط :
کشف ۶۵ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس قزوین و اصفهان
کشف ۶۵ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس قزوین و اصفهان

کشف ۶۵ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس قزوین و اصفهان

مبارزه با مواد مخدر رابطه مستقیم با کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی دارد

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگيري یک سوداگر مرگ در یک عملیات مشترک با پلیس اصفهان و کشف ۶۵ کیلو تریاک خبر داد .

سردار” مهدی حاجیان ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری” وقایع خبری ” ، با اعلام این خبر عنوان کرد: در پي انجام اقدامات اطلاعاتي پليس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین بر روي عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد، فردی که در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت گسترده دارد به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک از قاچاقچیان استان های جنوبی کشور خریداری کرده و قصد انتقال آن به وسیله یک دستگاه کامیون به استان اصفهان را دارد .

وی افزود: بلافاصله موضوع به پليس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اطلاع داده شد و اکيپی از ماموران به محورهای مواصلاتی منتهی به این استان اعزام شده و به صورت نامحسوس اقدام به رصد و پايش خودروهاي عبوري کردند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه بیان داشت :با اقدامات خاص پلیسی و تبادل اطلاعات به موقع ، روز گذشته خودرو کامیون حامل مواد افیونی در محور اصلی شهرستان” نائین “شناسایی و توقیف شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در بازرسی ازخودرو مقدار ۶۵ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف شده است ، افزود : در این پرونده یک نفردستگیر و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سردار حاجیان در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با مواد مخدر رابطه مستقیم با کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی دارد و در این راستا پلیس برای مبارزه با این بلای خانمان سوز از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.