۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » بازار » قزوین
  • شناسه : 11728
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۱
  • ارسال توسط :
کشف ۶۰ فقره سرقت در قزوین
کشف ۶۰ فقره سرقت در قزوین

کشف ۶۰ فقره سرقت در قزوین

مردم وسايل نقليه خود را به وسايل بازدارنده مانند دزدگير و وسايل هشدار دهنده مجهز کنند .

فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۲ سارق و یک مالخر و کشف ۶۰ فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو در قزوین خبر داد .

سردار “مهدی حاجیان” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري ” وقایع خبری ” گفت: در پی وصول پرونده های متعدد در خصوص سرقت های قطعات و لوازم داخل خودور در سطح شهرستان قزوین، مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: ماموران با تحقیقات و بررسی سرقت های انجام شده و اقدامات فنی صورت گرفته و شبانه روزی محل اختفای یک سارق را در شهر قزوین شناسایی و طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه نامبرده دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی های فنی پلیس که ابتدا منکر بزه انتسابی بود به سرقت های متعدد با همدستی یک سارق و یک مالخر اعتراف کرد.

وی افزود: با دستگیری سارق و مالخر و بازجویی از آنان در مشاهده مستندات و ادله کافی پلیس، متهمان به ۶۰ فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودور در سطح شهرستان قزوین اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد : متهمان پس از معرفی به مراجع قضائی راهی زندان و تحقیقات پلیس برای شناسایی مال باختگان و کشف سرقت های احتمالی توسط سارقان دستگیر شده ادامه دارد.

سردار حاجیان در پايان از شهروندان خواست از پارك خودرو در نقاط خلوت بپرهيزند و وسايل نقليه خود را به وسايل بازدارنده مانند دزدگير و وسايل هشدار دهنده مجهز کنند و در صورت برخورد با هر گونه مورد مشكوك سريعاً موضوع را با شماره تلفن ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.#