۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده » قزوین
  • شناسه : 11839
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱:۵۸
  • ارسال توسط :
کشف ۱۰۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی
کشف ۱۰۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی

کشف ۱۰۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی

خودرو کامیون حامل مواد مخدر در سطح حوزه استحفاظی استان قزوین شناسایی و توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگيري یک سوداگر مرگ در عملیات مشترک با پلیس استان خوزستان و کشف ۱۰۰ کیلو تریاک خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری” وقایع خبری “ ، سردار “مهدی حاجیان” در تشریح این خبر گفت: در پي اقدامات اطلاعاتي پليس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین بر روي عوامل حمل و نقل مواد مخدر مشخص شد، فردی در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارد و به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک را از سوداگران مواد افیونی خريداري و قصد انتقال آن به وسیله یک دستگاه کامیون به استان قزوین را دارد .

وی بیان کرد: بلافاصله موضوع به پليس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان اطلاع داده شد و ماموران این استان به صورت نامحسوس اقدام به رصد و پايش خودروهاي عبوري کردند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه بیان داشت: با اقدامات پلیسی و تبادل اطلاعات دو استان، خودرو کامیون حامل مواد مخدر در سطح حوزه استحفاظی استان قزوین شناسایی و توقیف شد.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسي ازخودرو ۱۰۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف و یک متهم نیز در این راستا دستگیر و پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مخدر مکشوفه تحویل مراجع قضائی شد.

سردار حاجیان با اشاره به اینکه پلیس همواره در ایجاد امنیت پایدار شهروندان پای کار بوده خاطر نشان کرد: اجرای اقدامات پیشگیرانه در راستای مقابله و برخورد با سوداگران مرگ نیازمند عزم جدی و مشارکت همگانی اقشار مردمی در این خصوص بوده و هر اندازه این همکاری مردم و پلیس با هم گره خورده باشد به مراتب آرامش مطلقی در سطح استان حکم فرما خواهد شد.