۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » تغذیه » قزوین » نظام سلامت
  • شناسه : 7587
  • ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
  • ارسال توسط :
کشف و توقیف ۱۶۰ کیلوگرم گوشت غیر مجاز در تاکستان
کشف و توقیف ۱۶۰ کیلوگرم گوشت غیر مجاز در تاکستان

کشف و توقیف ۱۶۰ کیلوگرم گوشت غیر مجاز در تاکستان

کشتار دام باید صرفاً در کشتارگاه و تحت نظارت و تایید کارشناسان دامپزشکی صورت پذیرد

۱۶۰ کیلوگرم گوشت غیر مجاز از آشپزخانه یک واحد صنعتی در تاکستان کشف و توقیف شد .

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان گفت: با عنایت به گزارش رسیده به دامپزشکی شهرستان تاکستان مبنی بر حمل و فروش گوشت غیر مجاز از مبداء نامعلوم با خودروی نیسان بار فاقد یخچال به آشپزخانه یکی از شرکت های تولیدی صنعتی در بخش خرمدشت ، کارشناسان این اداره با اخذ حکم قضایی از حوزه قضایی در همان ساعات اولیه گزارش در معیت همکاران نیروی انتظامی به شرکت مذکور مراجعه کردند و مشخص شدمقدار ۱۶۰ کیلوگرم گوشت قرمز تازه فاقد هویت به فروش رسیده است. 
دکتر محمد رضا آذربایجانی تصریح کرد: محموله مذکور در حضور نمایندگان نیروی انتظامی و مدیر عامل شرکت نمونه برداری و توقیف شد که پس از تنظیم صورتجلسه ، نمونه های اخذ شده به آزمایشگاه مرجع کنترل کیفی دامپزشکی استان قزوین ارسال گردید.
شایان ذکر است که کشتار دام می بایست صرفاً در کشتارگاه و تحت نظارت و تایید کارشناسان دامپزشکی صورت پذیرد و گوشت حاصله بعد از طی دوره جمود نعشی ( نگهداری گوشت به مدت ۲۴ ساعت در سردخانه کشتارگاه ) همراه با مهر دامپزشکی و لیبل الصاقی بروی آن و نهایتاً حمل توسط خودروهای مجاز یخچال دار با گواهی حمل بهداشتی ثبت شده در سیستم قرنطینه ای دامپزشکی مجاز می باشد .

این مقام مسئول در پایان از عموم مردم خواست در صورت مشاهده تخلف مرتبط با دامپزشکی مراتب را از طریق سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۵۱۲ به اداره کل دامپزشکی استان قزوین گزارش کنند.