۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 13438
  • ۱۹ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۲
  • ارسال توسط :
کشف بیش از ۳۲ کیلو گرم حشیش در قزوین
کشف بیش از ۳۲ کیلو گرم حشیش در قزوین

کشف بیش از ۳۲ کیلو گرم حشیش در قزوین

متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند .

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف بیش از ۳۲ کیلوگرم حشیش از یکدستگاه خودروی سواری پراید و دستگیری ۲ نفردر شهر قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وقایع خبری ، سردار”مهدی حاجیان” اظهار داشت: در پي اقدامات اطلاعاتي پليس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین و متمرکز بر روي عناصر حمل و نقل مواد مخدر مشخص شد، فردی در امر خرید و فروش مواد افیونی فعالیت دارد و به تازگی مقدار قابل توجهی حشیش از قاچاقچیان خریداری و به وسیله یک دستگاه خودروی سواری پراید در حال انتقال به این استان می باشد.

وی افزود: بلافاصله ماموران با هماهنگی مقام قضائی و کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به استان قزوین و رصد و پايش خودروهاي عبوري، خودروی مورد نظر در ورودی شهر قزوین ” روئیت کردند.

سردار حاجیان اظهار داشت: خودرو سریعا متوقف و در بازرسي از آن مقدار ۳۲ هزار و ۳۰۰ گرم حشیش کشف و ۲ نفر در این راستا دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند خاطر نشان کرد: يکي از ماموريت هاي مهم پليس، مبارزه با سوداگران مرگ به منظور ایجاد امنیت اجتماعی است که در تحقق این امر نيروي انتظامي با قطعیت تمام و مستمر با هرگونه اقدامات مخل نظم و امنیت عمومی برخورد و از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد.