۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » زنجان » فارس » قزوین
  • شناسه : 13391
  • ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۶
  • ارسال توسط :
کشف بیش از ۱۰ کیلو گرم مواد مخدر در دو عملیات پلیسی در قزوین
کشف بیش از ۱۰ کیلو گرم مواد مخدر در دو عملیات پلیسی در قزوین

کشف بیش از ۱۰ کیلو گرم مواد مخدر در دو عملیات پلیسی در قزوین

متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی و از آنجا روانه زندان شدند .

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از کشف بیش از ۱۰کیلوگرم مواد مخدر در دو عملیات پلیسی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری” وقایع خبری ” سرهنگ “فرهاد علی بیگی” اظهار داشت: در پي اقدامات اطلاعاتي پليس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین و متمرکز بر روي عناصر حمل و نقل مواد مخدر مشخص شد، فردی در امر خرید و فروش مواد افیونی فعالیت دارد و به تازگی مقدار قابل توجهی هروئین از قاچاقچیان خریداری و به وسیله یک دستگاه خودروی سواری سمند در حال انتقال از استان فارس به استان های جنوبی کشور است.

وی افزود: بلافاصله موضوع به پليس مبارزه با مواد مخدر استان فارس اطلاع داده شد و اکيپی از ماموران با پشتيباني و هدايت اطلاعاتي پليس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین به محورهای مواصلاتی منتهی به فارس اعزام شده و به صورت نامحسوس اقدام به رصد و پايش خودروهاي عبوري کردند که در نهایت خودروی مورد نظر در محور ” شهرستان آباده ” استان فارس مورد شناسایی قرار گرفت.

سرهنگ علی بیگی اظهار داشت: بلافاصله خودرو متوقف و در بازرسي از آن مقدار ۸ هزار و ۴۰۰ گرم هروئین کشف و یک نفر در این راستا دستگیر شد.

همچنین در اقدامی دیگر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین کنترل محورهای مواصلاتی “قزوین – زنجان “به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و خودروی مورد نظر را متوقف کردند .

وی بیان داشت: ماموران در بازرسی از خودرو، مقدار ۲ کیلو و ۱۸۰ گرم مواد مخدر ازنوع تریاک کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین در پایان با اشاره به مجموع کشف مقدار ۱۰ کیلو و ۵۸۰ گرم مواد مخدر در اجرای دو عملیات گفت: متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی و از آنجا روانه زندان شدند .