۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » رادیو و تلویزیون » فرهنگ و هنر » قزوین
  • شناسه : 22295
  • ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
  • ارسال توسط :
کسب رتبه برتر برنامه های شبکه قزوین در ارزیابی های رسانه ملی
کسب رتبه برتر برنامه های شبکه قزوین در ارزیابی های رسانه ملی

کسب رتبه برتر برنامه های شبکه قزوین در ارزیابی های رسانه ملی

برنامه ورزشی "نشاط" به عنوان بهترین برنامه ورزشی در بین شبکه های استانی رتبه اول را به خود اختصاص داد.


مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین به “وقایع خبری” گفت : در ارزیابی برنامه های ورزشی سیمای مراکز در سال ۱۳۹۹ ، برنامه ورزشی “نشاط” به عنوان بهترین برنامه ورزشی در بین شبکه های استانی رتبه اول را به خود اختصاص داد. نگاه متوازن به رشته های ورزشی مختلف در استان و همچنین پیگیری و ریشه یابی علت بروز مشکلات در بخش ورزش از دیگر ویژگی های ممتاز برنامه نشاط بود. برنامه نشاط با رویکردی پرسشگرانه مسئولان ورزش استان را به استودیو دعوت و مشکلات و نیازهای ورزش استان را با حضور آنان بررسی می کند.
علی رحیمی گفت: در ارزیابی برنامه های سیمای مراکز در سال ۱۳۹۹ ، برنامه میزگرد “رو در رو” نیز در بین شبکه های استانی رتبه سوم را به خود اختصاص داد.
وی افزود: برنامه تلویزیونی «رو در رو» با هدف بررسی موضوعات روز و چالش‎های اقتصادی استان قزوین و کشور از شبکه قزوین پخش می‎شود.
رحیمی خاطرنشان کرد: معاونت خبر مرکز قزوین نیز در رقابت بین مجموعه های خبر رادیویی مراکز استان ها رتبه دوم ، همچنین سردبیر خبر رادیو آقای رضا قنبری بعنوان برترین سردبیر بخش خبر رادیویی و آقای ابوالفضل چیتگر موفق به کسب رتبه الف گزارش خبری آیورمکتین در حبس در ارزیابی های اداره نظارت و ارزیابی معاونت سیاسی سازمان صدا و سیما در اسفندماه ۱۳۹۹ شدند.