۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » بهداشت و درمان » خراسان رضوی » نظام سلامت
  • شناسه : 23101
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶
  • ارسال توسط :
کرونا عیار و قدرت مدیریت کشور‌ها را آشکار کرد
کرونا عیار و قدرت مدیریت کشور‌ها را آشکار کرد

کرونا عیار و قدرت مدیریت کشور‌ها را آشکار کرد

امروز با حضور وزیر بهداشت ۱۰۵ میلیارد تومان طرح بهداشتی و درمانی در شهرستان نیشابور به بهره‌برداری رسید.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: همانگونه که طاعون تکلیف جهان را متفاوت کرد، امروز هم کرونا به عنوان یک معیار و شاخص تعیین‌کننده، عیار و قدرت مدیریت کشور‌ها را در ایام کرونا و پساکرونا مشخص می‌کند.

به گزارش “وقایع خبری”  دکتر سعید نمکی امروز  در بیست و پنجمین آیین پویش «ره سلامت» که همزمان

کرونا عیار و قدرت مدیریت کشور‌ها را آشکار کرد

با سالروز بزرگداشت حکیم عمر خیام برای بهره‌برداری از چند طرح بهداشتی و درمانی در نیشابور برگزار شد، افزود: در این دوره همه کمک کردند تا بتوانیم افتخاری بزرگ را برای ایران تحریم‌شده رقم بزنیم، دست‌های ما را در بدترین شرایط، مظلومانه بسته و به دروغ می‌گفتند که هیچ محدودیتی در زمینه دارو، تجهیزات پزشکی و واکسن قائل نیستیم. وی اظهار کرد: در آینده اگر عمری باقی بود و خاطرات این روز‌ها را نوشتم، خواهید دید چه روز‌های مظلومانه‌ای را سپری کرده و ایامی به مراتب سخت‌تر از دوران دفاع مقدس را تجربه کردیم. وی بیان کرد: در ایام دفاع مقدس ته خزانه‌ای، مقداری گردش مالی و فروش نفت داشتیم، ولی امروز به قدری هوشمندانه ما را قفل کرده بودند که حتی امکان تهیه یک ماسک، گان و لباس برای کارکنان بخش درمان نداشتیم و من بار‌ها در تنهایی خود بر این مظلومیت گریستم، اما مجاهدان خط مقدم مقابله با کرونا دل به آتش بلا زدند.

امروز با حضور وزیر بهداشت ۱۰۵ میلیارد تومان طرح بهداشتی و درمانی در شهرستان نیشابور به بهره‌برداری رسید. افتتاح همزمان ۶ مرکز خدمات جامع سلامت قلعه نو جمشید، شماره ۲ شهری، مرتضی آباد، باغشن گچ، حاجی آباد، کلاته محمدجان و ۶ خانه بهداشت در روستا‌های آهنگران، مظفرآباد، گلشن، آهوان، رحیم آباد و حسن آباد، راه اندازی ۲ دستگاه اکسیژن ساز و ۲ عدد تانک اکسیژن مایع با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال برای استفاده در بیمارستان‌های ۲۲ بهمن و حکیم نیشابور از جمله این طرح‌ها بود. همچنین مرکز درمانی فوق تخصصی عطار نیشابوری در زمینی به مساحت هزارو ۷۴۴ متر مربع و با هزینه‌ای افزون بر ۱۴۰ میلیارد ریال در ضلع جنوبی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ٢٢ بهمن افتتاح و از دستگاه تشخیصی ام. آر. آی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور رونمایی و بهره‌برداری از بخش مگا آی سی وی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ۲۲ بهمن با ظرفیت ۱۳ تخت بیمارستانی آغاز شد. مرکز شهرستان ۴۰۰ هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.