۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 11061
  • ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹
  • ارسال توسط :
کرونا بخش  زیادی از کشورهای دنیا را درگیر خود کرده است
کرونا بخش  زیادی از کشورهای دنیا را درگیر خود کرده است

کرونا بخش زیادی از کشورهای دنیا را درگیر خود کرده است

امیدواریم با همیاری و همگامی مردم و رعایت اصول بهداشتی ویروس منحوس را شکست دهیم.

داود محمدی رئیس کمیسیون اصل ۹۰ و نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی از محل طبخ غذای کادر درمان و جهادگران بسیجی مقابله با کرونا در آشپزخانه مرکزی امامزاده زبیده خاتون(س) بازدید کرد.
وی بیان کرد: متاسفانه بیماری کرونا بخش زیادی از کشورهای دنیا و بلکه همه کشورهای دنیا را درگیر خود کرده و طبعا کشور و استان ما هم از آن مستثنی نبوده اما با همت عمومی و مردمی قدم های بسیار خوب و موثری در راستای مبارزه با این بیماری کوید ۱۹ برداشته شده است.
محمدی گفت: از جمله اقداماتی انجام شده مساعدت و فعالیت موکب های اربعینی در ابعاد مختلف در بحث ضدعفونی و گندزدایی و همچنین در بحث تامین مایحتاج عمومی کادر درمان و داوطلبین و جهادگران عرصه سلامت می باشد.
مسوول موکب امامزاده زبیده خاتون(س) افزود : در همین راستا موکب امامزاده زبیده خاتون(س) آستین همت بالا زده و در ارتباط با تامین بخشی از غذای مورد نیاز کادر درمانی و جهادگران و داوطلبان عرصه سلامت اقدامات بسیار مهم و چشمگیری انجام دادند.
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: از روز ۲۵ اسفند ماه تا به امروز به طور مدوام یک وعده غدایی توسط اعضا پرتلاش موکب امامزاده زبیده خاتون(س) برای کادر درمانی پیش بینی شده و تا امروز طی ۲۶ روز، حدود ۱۱ هزار و ۵۰۰ پرس غذا در بین جامعه هدف توزیع شده است.
محمدی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده افزود: حضور مردمی و موکب های اربعینی در بخش های مختلف توانسته گام های ارزشمندی از جمله در حوزه ضدعفونی کردن و فراتر از آن تولید ماسک، ژل های ضدعفونی و سایر اقلام موردنیاز، قدم های بسیار خوبی برداشته شده و امیدواریم با همیاری و همگامی مردم و رعایت اصول بهداشتی و پروتکل های تعریف شده از طرف وزارت بهداشت و درمان بتوانیم این ویروس منحوس را شکست دهیم.
مسوول موکب امامزاده زبیده خاتون(س) ضمن تقدیر از تمام عوامل دست اندرکار در مقابله با بیماری کرونا اضافه کرد: از تمام تلاش کادر بهداشت و درمان، سپاه استان، پایگاه های مقاوت بسیج مردمی، ارتش، نیروی انتظامی و تمام عزیزانی که به عنوان جهادگران این عرصه قدم برداشتند به نوبه خود سپاسگزارم و امیدوارم با همدلی هماهنگی و انسجام این بیماری با میانداری خود مردم هرچه سریعتر مرتفع شده و مردم به زندگی عادی خود بازگردند.