۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » شهرداری » فرهنگ و هنر » قزوین » کتاب و ادبیات
  • شناسه : 1049
  • ۱۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
  • ارسال توسط :
کتابچه ” آشنایی با سامانه مدیریت شهری ۱۳۷″ منتشرشد
کتابچه ” آشنایی با سامانه مدیریت شهری ۱۳۷″ منتشرشد

کتابچه ” آشنایی با سامانه مدیریت شهری ۱۳۷″ منتشرشد

سامانه مدیریت شهری 137 در شهرداری قزوین با تاسی از شهرداری تهران راه اندازی گردید.

کتابچه ” آشنایی با سامانه مدیریت شهری ۱۳۷″ تالیف علیرضا بیگدلو با حمایت و همکاری شهرداری قزوین در یکصد نسخه ۷۶صفحه از سوی انتشارات مینودر چاپ و منتشر شد .

مولف در بخشی از مقدمه کتاب آورده است : مرکز سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ به عنوان پل ارتباطی نسبت به برقراری ارتباطی آسان ، با تعامل دو سویه و با رعایت اصول سرعت ، دقت و صحت در راه صیانت از درخواست های شهروندان محترم و انتقال آن به مسوولان ذی ربط نقش بسزایی را در مدیریت شهر از طریق مشارکت موثر آنان ایفا می کند . از آن جا که در قلمرو مدیریت ، نظارت همگانی و ضرورت پاسخگویی جایگاه خاصی دارد و مدیران نیازمند داشتن اطلاعاتی در رابطه با میزان کارآیی و اثر بخشی اقدامات بخش های مختلف هستند ، مطالعه این کتاب می تواند به عنوان یکی از بهترین روش ها در تحقق این امور مورد استفاده قرار گیرد .

اشاره می شود که برای اولین بار تلفن خدماتی ۱۳۷ به عنوان پل ارتباطی بین مردم و شهرداری و با هدف دریافت پیام شهروندان در خصوص مسائل شهری در سال ۱۳۷۹ به صورت یک صندوق صوتی پیام گیر درشهرداری تهران ایجاد گردید و در قزوین نیز به تاسی شهرداری تهران در سال ۱۳۸۵راه اندازی گردید.