۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 11553
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۳
  • ارسال توسط :
کاهش ۳۲درصدی پرونده های مسن- سازش در ۴۵۰ فقره پرونده
کاهش ۳۲درصدی پرونده های مسن- سازش در ۴۵۰ فقره پرونده

کاهش ۳۲درصدی پرونده های مسن- سازش در ۴۵۰ فقره پرونده

دادستان عمومی و انقلاب تاکستان گفت : در ۴۵۰ فقره پرونده ، سازش صورت گرفته است . حسین رجبی با اشاره به عملکرد دادستانی تاکستان در سال ۹۸ گفت:با توجه به دستورالعمل ریاست محترم قوه قضائیه مبنی بر رسیدگی سریع به پرونده های مسن، ۴۶۵ فقره از این نوع پرونده ها از دی ماه تا […]

دادستان عمومی و انقلاب تاکستان گفت : در ۴۵۰ فقره پرونده ، سازش صورت گرفته است .

حسین رجبی با اشاره به عملکرد دادستانی تاکستان در سال ۹۸ گفت:با توجه به دستورالعمل ریاست محترم قوه قضائیه مبنی بر رسیدگی سریع به پرونده های مسن، ۴۶۵ فقره از این نوع پرونده ها از دی ماه تا پایان سال گذشته مورد رسیدگی قرار گرفت که اين تعداد، به ۳۶۷ فقره رسید، در واقع شاهد کاهش ۳۲.درصدی پرونده های مسن بوده ایم.

این مقام قضایی به بهره مندی از سیستم ابلاغ الکترونیک اشاره کرد و افزود:در سال گذشته ۶۶درصد اوراق قضایی اعم از ابلاغ وقت دادرسی، ابلاغ قرارهای صادره و … از طریق سیستم و سامانه ثنا صورت گرفت که این امر به نسبت سبب کاهش حضور مراجعین به دادسرای این شهرستان گردید.

دادستان عمومی و انقلاب تاکستان به لزوم اهتمام ویژه به کاهش جمعیت کیفری زندان اشاره و تصریح نمود: اصلاح ذات البین یکی از راهکارها جهت کاهش جمعیت کیفری است که با توجه به اهمیت این موضوع تعداد ۴۵۰ فقره پرونده در سال ۱۳۹۸ با تلاش همکاران، منتهی به سازش شده که از این تعداد ۲ مورد مربوط به قتل عمد بوده است.