۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » اقتصاد » بانکداری
  • شناسه : 31437
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۲۷
  • ارسال توسط :
کالا‌های اساسی با کالابرگ الکترونیک توزیع می شود
کالا‌های اساسی با کالابرگ الکترونیک توزیع می شود
از شهریور ماه ؛

کالا‌های اساسی با کالابرگ الکترونیک توزیع می شود

وعده‌ای که دادند برای شهریورماه است که کالابرگ الکترونیک آماده شود .

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: با آماده شدن زیرساخت‌های لازم، کالا‌های اساسی از شهریور با کالابرگ‌های الکترونیکی توزیع می‌شود.

مهدی طغیانی در پاسخ به سوال مجری برنامه که کار احیا مجدد کالابرگ در مجلس به کجا رسیده  گفت: مجلس در قانون بودجه ۱۴۰۱ بحث کالابرگ الکترونیکی و توزیع آن و کالا‌هایی که با ارز ۴۲۰۰ وارد می‌شدند را مصوب کرد. بعد نهاده هایشان با ارز ۴۲۰۰ وارد می‌شد و این که تضمین بشود با قیمت مناسبی در اختیار مردم قرار می‌گیرد این را مصوب کرد. دولت در اجرا بخاطر اتفاقاتی که  در اردیبهشت ماه افتاد و یک مقدار از جهت تامین برنامه‌ای که داشت برای حذف ارز ۴۲۰۰ متناسب با برنامه  اوضاع پیش نرفت یک تغییراتی داد و نقدی شروع کرد و گفت که هنوز زیرساخت کالابرگ الکترونیک آماده نیست آن را در حال آماده سازی هستیم. وعده‌ای که دادند برای شهریورماه است که کالابرگ الکترونیک آماده شود  و این دیگر به عهده دولت است که از شهریور ۱۴۰۱  کالا‌های اساسی و ضروری با کالابرگ الکترونیک به دست مرم برسد.
وی در خصوص  اینکه کدام دسته از مردم مشمول دریافت این کالابرگ‌ها می‌شوند گفت: مشمولین توزیع یارانه ۴۲۰۰ در قانون مشخص شدند شاید اگر بخواهیم دامنه‌ای حساب کنیم،   تقریبا می‌شود همان دامنه‌ای که مشمول یارانه هدفمندی می‌شدند