۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی
  • شناسه : 2719
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۸:۴۲
  • ارسال توسط :
کار قبض های کاغذی تلفن ثابت تمام شد
کار قبض های کاغذی تلفن ثابت تمام شد

کار قبض های کاغذی تلفن ثابت تمام شد

آخرین مهلت پرداخت قبض تلفن ثابت 22 مرداد می باشد .

مشترکین محترم تلفن ثابت، از مردادماه ، منتظر دریافت قبض های کاغذی تلفن ثابت نباشند.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه قزوین ،از مردادماه سال جاری هیچگونه قبض تلفن ثابت در استان توزیع نخواهد شد و اطلاعات مشترکین ، از طریق پیامک و پیام صوتی ارسال خواهد شد.

ایوبی مسئول روابط عمومی مخابرات منطقه قزوین گفت : از این پس کلیه اطلاعات قبض تلفن ثابت مشترکین از طریق پیامک و یا پست صوتی به آنان اعلام می شود و مشترکین می توانند از طریق شماره تلفن ثابت ۲۰۰۰ و یا سامانه #۲۰۲۰* همراه، نسبت به واریز مبلغ قبض اقدام نمایند.

وی افزود از زمان اعلام اطلاعات قبض ، مشترکین  می بایست نسبت به واریز وجه قبض خود اقدام نمایند تا مشمول قطع تلفن بدهکار نگردند.

لازم به ذکر است در راستای بسط دولت الکترونیک و ترویج حفظ محیط زیست ، برنامه حذف قبوض کاغذی در سراسر کشور توسط شرکت مخابرات ایران در حال اجراست و ازاین پس هیچگونه قبض تلفن ثابت برای مشترکین در استان ، ارسال نخواهد شد.

ضمنا برای آن دسته از مشترکین که مستاجر می باشند پیام صوتی به شماره آنان ارسال می شود که لازم است از طریق سامانه۲۰۰۰ و #۲۰۲۰* نسبت به واریز آن اقدام نمایند.

خاطر نشان می سازد آخرین مهلت پرداخت قبض تلفن ثابت ۲۲ مرداد می باشد که پس از آن تلفن های بدهکار مشمول قطع سرویس خواهند شد.