۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » بهداشت و درمان » رسانه ها » فرهنگ و هنر » قزوین » نظام سلامت
  • شناسه : 13043
  • ۰۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
  • ارسال توسط :
کار داوری آثار رسیده به جشنواره  رسانه‌ای «  سیمرغ‌های سپیدبال » پایان یافت
کار داوری آثار رسیده به جشنواره  رسانه‌ای «  سیمرغ‌های سپیدبال » پایان یافت

کار داوری آثار رسیده به جشنواره رسانه‌ای « سیمرغ‌های سپیدبال » پایان یافت

مراسم اختتامیه جشنواره پایان هفته برگزار خواهد شد.

کار داوری آثار رسیده به جشنواره رسانه‌ای « سیمرغ‌های سپیدبال » که به همت و پشتیبانی استانداری قزوین، دانشگاه علوم پزشکی، سپاه حضرت صاحب‌الامر (عج)، شهرداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه مطبوعات، انجمن صنفی کارگری روزنامه‌نگاران و سازمان بسیج رسانه استان قزوین برگزار می‌شود ، به پایان رسید .

سرهنگ محمد کشاورز ، رییس سازمان بسیج رسانه استان قزوین با بیان خبر فوق به خبرنگار” وقایع خبری ” گفت : خبرنگاران و فعالان ۲۶ رسانه از رسانه های قزوین در این جشنواره شرکت کرده اند و آثار آنان به صورت کد گذاری شده در اختیار داوران قرار گرفته است.

وی با بیان این که ۵نفر از خبرگان حوزه رسانه استان کار داوری آثار را برعهده داشته اند ؛ تصریح کرد: هریک از داوران پس از بررسی آثار ، نمره ای را به آن آثار داده اند که میانگین آن نمره ها ملاک انتخاب آثار برتر شده است .

رییس سازمان بسیج رسانه استان قزوین تبیین و بیان فداکاری‌ها و جان‌فشانی‌های پزشکان ، پرستاران و کارکنان درمانی استان قزوین از یک سو و قدردانی از تلاش‌های خبری و اطلاع رسانی اصحاب رسانه در شرایط شیوع ویروس کرونا و فعالیت های صورت گرفته آنان در رزمایش کمک مومنانه را از جمله اهداف برگزاری جشنواره رسانه‌ای سیمرغ‌های سپیدبال داتست .

وی در پایان تصریح کرد : علاوه بر تقدیر از برگزیدگان آثار ، شورای اطلاع رسانی استان هم از سه رسانه ای که بیش ترین اثر را از نظر محتوای کمی و کیفی منتشر کرده باشند ، با اهدا جایزه نقدی ده میلیون ریالی تقدیر خواهد کرد .