۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » دانش و فناوری » فناوری اطلاعات
  • شناسه : 27631
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
  • ارسال توسط :
چگونه تبلیغات مزاحم را از سیستم خود حذف کنیم؟
چگونه تبلیغات مزاحم را از سیستم خود حذف کنیم؟

چگونه تبلیغات مزاحم را از سیستم خود حذف کنیم؟

شرکت تولیدکننده نرم افزار دائم به‌دنبال بهینه‌سازی این نسخه و رفع مشکل باگ های گزارش شده است.

وقایع خبری : AdwCleaner نرم افـزار حرفه‌ای و کاربردی برای حذف تبلیغات مزاحم، بد افزارها، تولبار‌ها و نرم افزارهایی است که به‌صورت ناخواسته در ویندوز شما نصب شده‌اند.
این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد تا نرم افزارهایی  را که به‌صورت ناخواسته روی ویندوز نصب شده‌اند و باعث کندی سیستم می‌شوند یا مزاحمت ایجاد می‌کنند پاکسازی کنید. از ویژگی‌های نرم افزار AdwCleaner می‌توان به کاربری آسان آن اشاره کرد. محیط کاربری کاربرپسند و حرفه‌ای و همچنین نصب آسان نرم افزار از دیگر مزایای این نرم افزار محسوب می‌شود.

این اپلیکیشن پرکار همچنین قابلیت اسکن دقیق برای بد افزارها را دارد و به این ترتیب حتی امنیت سایبری دستگاه شما نیز بشدت بالا می‌رود. این نرم افزار، فایل‌ها و فولدرها را به منظور حذف بد افزارها مورد بررسی قرار می‌دهد و درنهایت امکان حذف و ابزارهای دیگر برای ویروس‌های پیدا شده را خواهد داشت. قابلیت نمایش لاگ‌های سیستم هم از دیگر پتانسیل‌های مناسب این نرم افزار محسوب می‌شود. همچنین باید گفت که این نرم افزار کاملاً در حالت آماده باش برای یافتن بدافزارهای مختلف در سیستم شماست. قابلیت برگرداندن تنظیمات مرورگر به حالت تنظیمات شرکت و ایجاد تنظیمات اختصاصی برای امنیت بیشتر سیستم‌ها نیز بخشی دیگر از ویژگی‌های این نرم افزار به شمار می‌رود. این نرم افزار از مرورگرهای اپرا، فایرفاکس، اینترنت اکسپلورر، کروم و… پشتیبانی می‌کند و این دامنه گسترده پشتیبانی را می‌توان یکی از مزیت‌های بزرگ آن دانست. همچنین شرکت تولیدکننده این نرم افزار دائم به‌دنبال بهینه‌سازی این نسخه و رفع مشکل باگ های گزارش شده است تا بهترین عملکرد را داشته باشد و کاربران بتوانند براحتی با آن کار کنند. حذف کامل نرم افزارهای تبلیغاتی و همچنین پاکسازی تولبارهای نصب شده ناخواسته از دیگر توانمندی‌های این نرم افزار محسوب می‌شود.

اگر شما هم علاقه مندید تا این نرم افزار را در اختیار داشته باشید می‌توانید آن را به‌صورت رایگان از وب سایت WWW.P30world.com بارگذاری کنید.