۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » پژوهش » روابط عمومی » علم و دانش
  • شناسه : 6860
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
  • ارسال توسط :
چگونه بر چالش های روابط عمومی های نوپا غلبه کنیم
چگونه بر چالش های روابط عمومی های نوپا غلبه کنیم

چگونه بر چالش های روابط عمومی های نوپا غلبه کنیم

یک روش آزمایش شده و واقعی در فناوری، FUD است: یعنی ترس، عدم اطمینان و تردید.

*نویسنده: آرجیلر *مترجم: مریم میرعبدالحق

برخی ممکن است تصور کنند افرادی که در روابط عمومی فناوری کار می کنند دارای حواشی مشابهی هستند، اما تکالیف و وظایف می توانند بسیار متفاوت باشند.

مهمترین متغیرهایی که می توانند فناوری روابط عمومی را شکل دهند قدرت برند و مرحله رشد شرکت است.

این همان نکته ای بود که من در مقاله ای که برای شماره نوامبر O’Dwyer در مورد فناوری با عنوان: چالش های روابط عمومی برای شرکت های فناوری نوپا مطرح کردم. این بحث در مورد چگونگی غلبه بر برخی از چالش های شرکت های جوان است، در اینجا گزیده ای از آن را شرح می دهم:

شرکت های نوپا باید جریمه بازی را بپذیرند. این به معنای ریسک کردن و جسور بودن در جلب توجه است. این اتفاق جدید می تواند به معنای اخباری ارزشمند باشد. اختلال، در دست گرفتن غول ها: این ها همگی داستانی جذاب هستند. بعلاوه، تمایلی برای کارآفرینی و ریشه یابی طبیعی برای افراد کم خطر نیز وجود دارد.

سرمایه گذاری های جدید و رقبای کمتر شناخته شده باید ارتباطات را با هدف ضعف های رهبران راه اندازی کنند تا بتوانند از آن استفاده کنند. یک روش آزمایش شده و واقعی در فناوری، FUD است: یعنی ترس، عدم اطمینان و تردید.

علاوه بر خطرات بیشتر، شرکت های نوپا می توانند از مزایای کوچک خود استفاده کنند. به عنوان مثال، آنها می توانند هنگام پاسخ دادن به اخبار و تحولات بازار، زیرک باشند. مارک های بزرگ را می توان با مقررات بوروکراسی و افشای حاکم بر شرکت های دولتی محدود کرد.

منبع: https://www.publicrelationstoday.com