۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 33477
  • ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
  • ارسال توسط :
چهل پنجمین دوره مسابقات نغمات دینی با کیفیت خوبی در قزوین برگزار شد
چهل پنجمین دوره مسابقات نغمات دینی با کیفیت خوبی در قزوین برگزار شد
حجت الاسلام سید مهدی خاموشی:

چهل پنجمین دوره مسابقات نغمات دینی با کیفیت خوبی در قزوین برگزار شد

حفظ موقوفات، افزایش منافع و نیات واقفین برای سازمان اوقاف و امور خیریه در اولویت قرار دارد.

آیین اختتامیه چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم با حضور حجت الاسلام خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، آیت الله عابدینی امام جمعه، محمد مهدی اعلایی استاندار، حجت الاسلام مجیدی مدیرکل اوقاف استان و صباغی شهردار قزوین و جمعی از علاقمندان علوم قرآنی در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

حجت الاسلام سید مهدی خاموشی در این مراسم گفت: سازمان اوقاف و امورخیریه کشور از شرکت‌های دانش‌بنیان که به مرحله تجاری‌سازی برسند حمایت می کند و در این راستا برخی از شرکت‌های دانش بنیان در نمونه سازی موفقیت های زیادی داشته‌اند و وارد بازار شده و از حمایت های این نهاد نیز برخوردار شده اند. 

خاموشی تصریح کرد: پشتوانه توسعه هر کشور تحقیق و پژوهش است و این رویکرد حتما به تولید و اشتغال و پیشرفت کشور منجر می شود و به همین دلیل امروز شاهد هجمه شدید دشمن هستیم و دستاوردهای نظام اسلامی است را زیر سوال می برند.

وی بیان کرد: حمایت از شرکت های دانش ‌بنیان در عرصه‌ دام سبک و سنگین، بومی‌سازی انتقال جنین و تولید گوساله‌های ممتاز، حوزه اشعه ایکس و شرکت های فعال در زمینه سنجش تراکم استخوان و جریان‌سنجی سه فاز از اقدامات مهم سازمان اوقاف با رویکرد دانش بنیانی در سالهای اخیر است.

خاموشی یادآورشد: سازمان اوقاف بعنوان مجموعه‌ای غیر دولتی ونهادی با ماموریت های سنگین و متعدد دارای زیرساخت‌های وسیعی است که باید ضمن حفظ نیت واقفان و بهره‌وری از زیرساخت‌ها، در تقویت نیات واقفین نیز تلاش کند.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: حفظ موقوفات، افزایش منافع و نیات واقفین برای سازمان اوقاف و امور خیریه در اولویت قرار دارد و مدیریت بقاع متبرکه و امامزادگان نیز به عنوان فضاهای کالبدی مورد توجه است.

حجت الاسلام خاموشی در ادامه از حضور قاریان برجسته ۸۰ کشور در مسابقات بین المللی قران کریم در ایران خبر داد و اظهارداشت: در این دوره از مسابقات حضور مردم و نسل جوان و قاریان و حافظان قرآن کریم پر رنگ‌تر از سالهای قبل است.

وی بیان کرد: ایران تنها کشوری بود که حتی در دوران کرونا ، مسابقاتقرآنی را برگزار کرد و در ۴۰ سال دوران انقلاب،  هیچ سالی اجرای مسابقات قرآنی دچار وقفه نشده است.

33321111

حجت الاسلام خاموشی اظهارداشت: بقاع متبرکه بهترین مکان برای ترویج قرآن است و در حال حاضر بیش از هزار بقعه در کشور کرسی تلاوت قرآن به‌ صورت هفتگی دارند که این ظرفیات موجب ترویج مطلوب فرهنگ قرآنی می‌شود.

وی یاد آورشد: امام‌زاده‌ها و بقاع متبرکه بهترین مکان برای کرسی های حفظ و تلاوت محسوب می شوند و بر این اساس نخبه پروری قرآنی با استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه در اولویت برنامه های سازمان قرار دارد.

خاموشی گفت: چهل پنجمین دوره مسابقات نغمات دینی با کیفیت خوبی در قزوین برگزار شد و سطح کیفی مسابقات نیز بالا بود.