۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » ورزش » ورزش ایران
  • شناسه : 2732
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
  • ارسال توسط :
چند خبر ورزشی از ورزش استان قزوین
چند خبر ورزشی از ورزش استان قزوین

چند خبر ورزشی از ورزش استان قزوین

والیبالیست قزوینی عازم روسیه شد.

محمد رضا موذن لیبروی ملی پوش قزوینی در ترکیب تیم ملی برای شرکت در مرحله نخست مسابقات انتخابی المپیک راهی روسیه شد.در این‌ مرحله از انتخابی المپیک، ملی پوشان، ۱۸، ۱۹ و ۲۰ مرداد ماه به ترتیب باید مقابل تیم‌های کوبا، مکزیک و روسیه قرار بگیرند.

تیم کاراته دانشجویی استان در رقابت های کشوری ۴ نشان کسب کرد

در پنجمین المپیاد دانشگاههای پسر کشور تیم دانشگاه جامع علمی کاربردی استان با کسب ۱ طلا، ۲ نقره و ۱ برنز در جایگاه چهارم ایستاد. مرتضی کرمی هدایت این تیم را بر عهده داشت.این مسابقات با حضور ۲۴ استان به میزبانی شهرکرد برگزار شد.

تیم فوتبال سفیر آبیک نماینده استان در جام حذفی فوتبال کشور شد

در بازی نهایی جام حذفی فوتبال استان، تیم سفیر نوین آبیک ۳ بر ۱ تیم ستاره شهر اقبالیه را برد و قهرمان شد. این بازی در ورزشگاه شهید رجایی برگزار شد.سفیر نوین آبیک و کاسپین قزوین نمایندگان استان در جام حذفی فوتبال کشور هستند.

مربی قزوینی در رقابت های جهانی شرکت می کند

احسان لشگری مربی قزوینی که در اردوی تیم کشتی آزاد جوانان شرکت دارد، برای حضور در رقابت‌های جهانی، راهی استونی می شود.رقابت های کشتی آزاد جوانان جهان روزهای ۲۱ تا ۲۳ مردادماه در شهر تالین استونی برگزار می شود.

مسابقات کشتی پهلوانی منطقه ۶ کشور در قزوین

این رقابت ها با حضور تیم های اصفهان، قم، مرکزی، البر زو قزوین در رده های سنی نونهالان و نوجوانان و در ۶ وزن برگزار می شود.خانه کشتی قزوین میزبان این رقابت های یک روزه است.