۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » ورزش ایران » ورزش جهان
  • شناسه : 15541
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۸:۰۳
  • ارسال توسط :
چند خبرکوتاه ورزشی در وقایع خبری
چند خبرکوتاه ورزشی در وقایع خبری

چند خبرکوتاه ورزشی در وقایع خبری

رئیس فدراسیون جودو 26 شهریور به همراه محمدرضا داورزنی، نصرالله سجادی و مجید زارعیان در دادگاه CAS حاضر شد.

استراماچونی: دروغ‌ها عشق ما را از بین نمی‌برند

تیم فوتبال استقلال در روزهای گذشته برای بازگرداندن آنده آ استراماچونی، سرمربی پیشین خود تلاش بسیار زیادی کرد، تلاشی که در نهایت بی‌نتیجه ماند و استراماچونی از استقلال دور ماند. هواداران استقلال پیوند عاطفی عمیقی با این مربی ایتالیایی دارند و در فضای مجازی با این مربی در ارتباط هستند. استراماچونی که بارها با انتشار استوری پاسخ احساسات هواداران استقلال را داده است مجدداً با انتشار یک استوری این گونه به هواداران استقلال ابراز محبت کرد:‌«دروغ‌ها هیچوقت عشق مارو خراب نمی‌کنند. ممنون از آبی دلان.»

گزارش‌گیری از نهادهای مرتبط با پرونده ویلموتس

نظام‌الدین موسوی، نماینده مجلس درباره رسیدگی به پرونده مارک ویلموتس در کمیسیون اصل ۹۰ گفت: «پس از جلسه مفصلی که با مسئولان وزارت ورزش و هیأت رئیسه سابق و فعلی فدراسیون فوتبال درباره قرارداد ویلموتس داشتیم، اعضای کمیته فرهنگی و اجتماعی کمیسیون اصل ۹۰ در جلساتی با مسئولان مرتبط نهادهای نظارتی این موضوع را بررسی کردند. مقرر شد علاوه بر مطالب بیان شده در جلسه مطابق سؤالاتی که کمیسیون اصل ۹۰ به صورت مکتوب برای نهادهای مربوطه ارسال می‌کند، این نهادهای نظارتی گزارش‌های مکتوبی ارائه دهند.» به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی خانه ملت، او بیان داشت: «بعد از دریافت گزارش‌های مکتوب از نهادهای مربوطه، مجدد با مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال جلسه‌ای خواهیم داشت و بعد از آن وارد تدوین گزارش می‌‌شویم. اتمام تدوین این گزارش بستگی به ارائه گزارش دستگاه‌ها و نهادهای نظارتی دارد اما تلاش می‌کنیم به سرعت وارد تدوین گزارش شویم.»

خداحافظی موقت نساجی با قائمشهر

باشگاه نساجی مازندران درخصوص برگزاری بازی‌های خانگی‌اش در لیگ بیستم بیانیه‌ای منتشر و اعلام کرد در قائمشهر میزبان حریفان خود نخواهد بود. این باشگاه در بخشی از این بیانیه آورده است: ‌«بازی در چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر احتمال مصدومیت بازیکنان را به نحو چشمگیری افزایش داده و سازمان لیگ خواستار ممنوعیت برگزاری بازی‌ها در این زمین شده است. بر همین اساس بدون تماشاگر بودن مسابقات به‌ دلیل شیوع ویروس کرونا، فرصتی شد برای تغییر چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی و تبدیل آن به چمن طبیعی که حدود ۱۰ ماه تا یک سال زمان خواهد برد. بر همین اساس باشگاه نساجی مازندران برای فصل جدید ورزشگاه دیگری را معرفی خواهد کرد.»

میراسماعیلی: درهای مذاکره با «ویزر» بسته نیست

آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو ۲۶ شهریور به همراه محمدرضا داورزنی، نصرالله سجادی و مجید زارعیان در دادگاه CAS حاضر شد و حالا یک ماه برای توافق با فدراسیون جهانی مهلت دارد. رئیس فدراسیون جودو ایران گفت: «ما تمام تلاش خود را کردیم و وکلای ما نیز خیلی خوب و عالی کار کردند. ما زیرمجموعه فدراسیون جهانی هستیم و درهای مذاکره حتی بعد از دادگاه هم بسته نیست. قطعاً ویزر (رئیس فدراسیون جهانی جودو) هم ذهنیتش این نیست که جودوی ایران را در تعلیق نگه دارد. به هر حال امیدواریم رأی عادلانه‌ای صادر شود.»

شروع ناامیدکننده شیاطین سرخ در لیگ جزیره

هفته دوم فصل جدید لیگ برتر انگلیس، از شنبه شب آغاز شد. منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان کریستال پالاس بود و با نتیجه ۳ بر یک متحمل شکست شد. شیاطین سرخ در این بازی در خط دفاعی عملکرد پراشتباهی داشتند.  تک گل منچستر یونایتد توسط فان دبیک بازیکن جدید و هلندی این تیم در دقیقه ۸۰ به ثمر رسید. منچستر یونایتد که بازی اول خود را مقابل برنلی برگزار نکرده بود در نخستین بازی فصل اولین شکست خود را تجربه کرد. در دیگر بازی مهم لیگ جزیره، آرسنال ۲ بر یک از سد وستهام گذشت تا ۶ امتیازی شود. گفتنی است آ.اس رم شنبه شب فصل جدید سری آ را با مالکان جدید امریکایی‌اش آغاز کرد و در اولین هفته میهمان هلاس ورونا بود. این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.