۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 24244
  • ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۸:۲۷
  • ارسال توسط :
چشمه نور ایران با خود یک شهر علمی در کشور ایجاد می‌کند
چشمه نور ایران با خود یک شهر علمی در کشور ایجاد می‌کند

چشمه نور ایران با خود یک شهر علمی در کشور ایجاد می‌کند

طرح چشمه نور می تواند جمع زیادی از دانشمندان کشور را به خود جذب کند.

دکتر علی اکبر صالحی  در ایین افتتاح ساختمان مجموعه آزمایشگاهی طرح چشمه نور ایران که با حضور دکتر ستاری ، معاون علمی رئیس جمهور برگزار شد ، گفت: : چشمه نور پروژه بسیار ارزشمندی است که در صورت تحقق بدون شک برگ زرینی بر تارک تاریخ علمی کشور خواهد بود

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: این طرح نیازمند هزاران میلیارد تومان اعتبار است اما کار مربوط به آن سالهاست که شروع شده و طراحی مفهومی و پایه ای آن انجام شده است و امیدواریم شاهد راه اندازی این طرح در زمان پیش بینی شده باشیم.

وی با اشاره به اجرای این طرح بزرگ علمی تحقیقاتی در قزوین، افزود: این استان در چهارراه ارتباطی کشور واقع شده و به مرکز کشور دسترسی آسانی دارد ‌و این طرح می تواند جمع زیادی از دانشمندان کشور را به خود جذب کند.

رییس سازمان انرژی اتمی افزود: هزاران دانشمند پس از راه اندازی چشمه نور در این مکان اشتغال پیدا می کنند و این طرح به یک شهر علمی تبدیل خواهد شد.

معاون رییس جمهوری گفت: سازمان انرژی اتمی خود را مکلف به کمک به پیشبرد این پروژه می داند.

صالحی افزود: ملت ما نشان داده هر آنچه اراده کند به آن دست خواهد یافت حتی اگر دشمنان همه توان خود را برای مانع شدن به کار بگیرند.

وی یاد و خاطره شهدای صنعت هسته ای کشور را گرامی داشت و افزود: غنی سازی ۲۰ درصدی در حالی که غربی ها برای دادن آن به ما بهانه می آوردند نماد تحقق اراده ملی بود.