۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » فرهنگ و هنر » کتاب و ادبیات
  • شناسه : 33224
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
  • ارسال توسط :
چاپ سوم «پری‌نازه، دست‌درازه» منتشر شد
چاپ سوم «پری‌نازه، دست‌درازه» منتشر شد

چاپ سوم «پری‌نازه، دست‌درازه» منتشر شد

«پری‌نازه، دست‌درازه» کتابی است که دوستی و کمک به دیگران را به کودکان آموزش می‌دهد.

کتاب «پری‌نازه، دست‌درازه» نوشته فرهاد حسن‌زاده و با تصویرگری نرگس محمدی برای اولین بار در سال ۱۳۸۸ به چاپ رسیده است. این کتاب در سال ۱۴۰۱ به چاپ سوم رسید.

چاپ سوم  «پری‌نازه، دست‌درازه»  منتشر شد

در این داستان، کودکان گروه سنی «نوخوان» و «نونهال» یک داستان تخیلی را در کتاب مصور و رنگی مطالعه می‌کنند. این قصه در مورد دختر کوچولویی است که در عالم خیال، خودش را یک جادوگر تصور می‌کند. پری کوچولو اسباب‌بازی‌های زیادی دارد، اما از میان آنها به ماکت کره‌ی زمین‌اش خیلی علاقه‌مند است. بنابراین با خواندن یک ورد جادویی دستانش را به طرف کره بالای کمد دراز می‌کند. در همین حین، خانم کلاغه قارقارکنان از او می‌خواهد با دست‌های درازش جوجه کوچکش را که از لانه بیرون افتاده، نجات دهد و … . آیا دستان پری به حالت اول باز می‌گردد یا نه؟

«پری‌نازه، دست‌درازه» کتابی است که با یک داستان بامزه و تصویرگری عجیب و تازه، دوستی و کمک به دیگران را به کودکان آموزش می‌دهد.

در بخشی از این داستان کودک می‌خوانیم:

«یک مرتبه دستم دراز شد. کش آمد و کش‌ آمد و همین‌طور رفت به طرف کره زمین؛ درست مثل یک شکلات کشی.باورم نمی‌شد! خیلی ترسیدم! قلبم تاپ و توپ می‌کرد! یعنی من بودم! پری‌نازه، گیس‌درازه!»

کتاب «پری‌نازه، دست‌درازه» نوشته فرهاد حسن‌زاده، تصویرگری نرگس محمدی با شمارگان ۲۰۰۰ نسخه و با قیمت ۱۸ هزار تومان در انتشارات به‌نشر به چاپ سوم رسیده است.