۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » تهران » حوادث
  • شناسه : 18446
  • ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۳
  • ارسال توسط :
پیکر ۱۲ کوهنورد مفقود شده پیدا شد
پیکر ۱۲ کوهنورد مفقود شده پیدا شد

پیکر ۱۲ کوهنورد مفقود شده پیدا شد

عملیات جست و جو به پایان رسید و تمام افراد مفقود شده ها پیدا شدند .

وقایع خبری- فرمانده یگان کوهستان پلیس پیشگیری پایتخت از پایان عملیات جست و جو در ارتفاعات تهران خبر داد و گفت: در مجموع پیکر ۱۲ کوهنورد پیدا شد که هویت همگی آنها هم مشخص است.

سرهنگ محمد مقدسی گفت: از روز گذشته مأموران یگان کوهستان پلیس پیشگیری پایتخت برای پیدا کردن کوهنوردانی که بر اساس اعلام خانواده‌هایشان از روز ریزش بهمن مفقود شده بودند به مجموعه توچال و دیگر ارتفاعات شمالی تهران مراجعه کردند.

وی افزود: همانطور که روز قبل اعلام کردیم، محل دو نفر از کوهنوردان که بنا بر اظهارات خانواده‌هایشان در موقعیت دارآباد مفقود شده بودند، پیدا شد اما با توجه به تاریک شدن و سردی بیش از حد هوا عملیات جست و جو به امروز موکول شد.

فرمانده یگان کوهستان پلیس پیشگیری پایتخت گفت: امروز مأموران یگان پلیس کوهستان برای پیدایش اجساد به دارآباد رفتند و پیکر دو کوهنورد دیگر را پیدا کردند که البته هویت آنها مشخص است.

وی گفت: اسامی این دو کوهنورد که با همدیگر نسبت فامیلی هم دارند (پسرعمو) افسل ثابت قدم فرزند پرویز متولد ۶۲ و مهدی ثابت قدم فرزند تراب متولد ۷۴ است.

سرهنگ مقدسی خاطرنشان کرد: در ارتفاعات کلکچال در محدوده مگس چال یک کوهنورد دیگر هم پیدا شد که نام او اسماعیل جلیله وند نام دارد. با این احتساب تعداد فوتی‌ها به ۱۲ نفر می‌رسد.

وی در پایان گفت: در مجموع اسامی اجسادی که عوامل یگان پلیس کوهستان پیدا کردند به شرح ذیل است:

محمد محمدی فرزند حسین

هادی بهادری

یحیی انصاری فرزند جواد

اشکان رضوایی نراقی فرزند بهروز

کوروش کاشفیان فرزند احمد

اصغر کنعانی فرزند احمد

امیرهوشنگ سرآبادی

علیرضا قاضی زاهدی

افسل ثابت قدم فرزند پرویز

مهدی ثابت قدم فرزند تراب

اسماعیل جلیله وند

سید مصطفی فاطمی شغل دندان پزشک

فرمانده یگان کوهستان پلیس پیشگیری پایتخت در پایان گفت: عملیات جست و جو به پایان رسید و تمام افرادی که بنا به اظهارات خانواده‌ها و دوستانشان مفقود شده بودند، پیدا شدند اما عملیات انتقال این افراد به پایین ارتفاعات هنوز ادامه دارد.