۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » اصفهان » البرز » تهران » درمان » سفر » مازندران » نظام سلامت
  • شناسه : 14827
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
  • ارسال توسط :
پیش بینی افزایش ابتلا به کرونا در هفته آینده
پیش بینی افزایش ابتلا به کرونا در هفته آینده

پیش بینی افزایش ابتلا به کرونا در هفته آینده

هر یک درصد افزایش تردد، یک و 9 دهم درصد میزان بروز ویروس کرونا در افراد مختلف را بالا می برد.

معاون کل وزارت بهداشت گفت: با سفرهای پیش رو، پنج الی هفت روز آینده موارد سرپایی، دو الی سه هفته بعد موارد بستری و چهار الی شش هفته بعد موارد مرگ افزایش پیدا خواهد کرد.

دکتر ایرج حریرچی با حضور در استودیو پخش خبر ۲۱ شبکه یک سیما در خصوص رابطه سفر با کرونا افزود: هر یک درصد افزایش تردد، یک و ۹ دهم درصد میزان بروز ویروس کرونا در افراد مختلف را بالا می برد.
وی ادامه داد: در پنج ماهه ابتدای سال ۲۴۲ میلیون تردد بین شهری داشتیم که بر اساس پیش بینی ها در چهار روز آینده روزانه دو میلیون تردد خواهیم داشت.
آقای حریرچی گفت: با تراکمی که امروز در خروجی تهران شاهد بودیم نسبت به میانگین پنج ماه گذشته بیش از ۵۰ درصد افزایش پیش بینی می شود.
وی با بیان اینکه با برآوردهای به عمل آمده حدود ۲۴۰ هزار خودرو از تهران و کرج خارج می شوند هم ادامه داد : حدود ۸۰ هزار خودرو در مازندران و ۵۵ هزار خودرو در اصفهان تردد خواهند داشت و همه این ترددها از مبدأ تا مقصد موجب افزایش تماس اجتماعی شده و موارد ابتلا به ویروس کرونا را افزایش می دهد .
معاون کل وزارت بهداشت افزود: جامعه پزشکی، پرستاری، بهداشتی و پیراپزشکی کشور بسیار خسته هستند و تا کنون جامعه پزشکی و بهداشتی کشور ۱۶۴ شهید داشته است.