۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » ورزش » ورزش ایران » ورزش جهان
  • شناسه : 36807
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۳۰
  • ارسال توسط :
پیشنهاد سالانه ۷۵۰ میلیارد تومانی به طارمی!
پیشنهاد سالانه ۷۵۰ میلیارد تومانی به طارمی!

پیشنهاد سالانه ۷۵۰ میلیارد تومانی به طارمی!

نگرانی میلان از ابراز علاقه دوباره الهلال به ستاره ایران

مهدی طارمی ستاره تیم ملی فوتبال کشورمان، این روزها به یکی از سوژه‌های اصلی نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا و جهان تبدیل شده است. اما در پی اخبار گوناگونی که از ابراز علاقه تیم‌های مختلف به مهاجم پورتو به گوش می‌رسد، رسانه «noticiasaominuto» به نقل از نیکولو شیرا، خبرنگار حوزه نقل‌ و انتقالات اروپایی گزارش داد که باشگاه الهلال مجدداً به طارمی علاقه‌مند شده است.

ژرژ ژسوس سرمربی این تیم عربستانی، زمانی که هدایت فنرباهچه را برعهده داشت، متمایل به جذب طارمی بود و به نظر می‌رسد حالا که به‌عنوان سرمربی جدید الهلال انتخاب شده، تمایل خود را برای جذب مهاجم تیم ملی ایران نشان داده است. این در حالی است که طارمی پیش‌تر به پیشنهاد الهلال پاسخ منفی داده و یادآور شده بود، علاقه دارد در لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود. اما شیرا در صفحه شخصی خود مدعی شد که الهلال اخیراً پیشنهادی سه ساله و به ارزش سالانه ۱۵ میلیون یورو به طارمی ارائه کرده است که معادل سالانه ۷۵۰ میلیارد تومان می‌شود. در ایتالیا، میلان و رم نیز علاقه‌مند به جذب این بازیکن هستند اما تا به این لحظه توافق‌های لازم بر سر مبلغ رضایتنامه بین آنها و پورتو رخ نداده است.

در همین رابطه، سایت «اسپورت مدیاست» ایتالیا در گزارشی نوشت: «میلان برای جذب طارمی با مشکل مواجه شده است. چرا که الهلال با پیشنهاد دستمزد سالانه ۱۵ میلیون یورو برای جذب این بازیکن وارد عمل شده است. هرچند طارمی گزینه اول میلان به شمار نمی‌آید ولی این پیشنهاد بزرگ از توان میلان خارج است. روسونری تنها در این ماجرا باید نظاره‌گر باشد و نمی‌تواند اقدامی کند.
روسونری فقط امیدوار است بازیکن ایرانی با دستمزد ۱۵ میلیون یورویی وسوسه نشود. الهلال دست‌بردار طارمی نیست و این اقدام باشگاه سعودی نگرانی میلان را دوچندان کرد.» طارمی تا سال ۲۰۲۴ با پورتو قرارداد دارد و باشگاه پرتغالی تنها در صورت دریافت ۲۵ میلیون یورو، قرارداد آقای گل ایرانی خودش را فسخ می‌کند. او از دی ماه می‌تواند به‌صورت آزاد و بدون هزینه با هر باشگاهی قرارداد امضا کن