۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 6866
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
  • ارسال توسط :
پیشرفت فیزیکی ۱۸۰ پروژه عمرانی  شهرداری قزوین در سال جاری صفر است
پیشرفت فیزیکی ۱۸۰ پروژه عمرانی  شهرداری قزوین در سال جاری صفر است

پیشرفت فیزیکی ۱۸۰ پروژه عمرانی شهرداری قزوین در سال جاری صفر است

گزارش عملکرد شش ماهه شهرداری مایه افتخار نیست و باید راهکاری اتخاذ گردد تا این عملکرد اصلاح گردد.

احد چگینی شب گذشته در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار کرد: از ۲۵۲ پروژه تعریف شده شهرداری قزوین در سال جاری فقط پیشرفت فیزیکی ۹ پروژه بیش از ۵۰ درصد بوده که این مهم جای تامل است. پروژه‌هایی که پیشرفت فیزیکی ندارند قرار است چه زمانی افتتاح شود این وضعیت نامطلوب بوده و باید چاره‌ای اندیشید.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین اضافه کرد: پیشرفت فیزیکی ۱۸۰ پروژه عمرانی شهرداری قزوین در سال جاری صفر است که با شعبده و چشم‌بندی هم نمی‌توان آنها را تا پایان سال و حتی سال آینده افتتاح کرد.

چگینی یادآور شد: اکنون بیش از ۵۰ درصد پروژه‌ها در آذر ماه سال جاری صفر بوده، با این وضعیت چطور می‌توان به شهروندان قزوینی گزارش داد که مجموعه شهرداری قزوین چه عملکردی داشته است.مجموعه مدیریت شهری باید پروژه‌های عمرانی را در سال آینده سر و سامان دهد تا با هدف ارائه خدمات شهری افتتاح شود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: گزارش عملکرد شش ماهه شهرداری مایه افتخار نیست و باید راهکاری اتخاذ گردد تا این عملکرد اصلاح گردد.

وی به جرایم کمیسیون ماده ۱۰۰ اشاره کرد و گفت: این جرایم در افزایش نرخ مسکن تاثیر گذاشته به همین دلیل باید بازنگری آنها انجام شود.. در این شرایط اقتصادی باید مجموعه مدیریت شهری آب روی آتش باشد نه اینکه شعله آن را افزایش دهد و مشکلات دیگری را به وجود آورد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین ابراز کرد: اعضای شورا نمایندگان مردم هستند و باید پروژه‌های خوابیده شهرداری را از این وضعیت راکد نجات دهد.

وی به شیوه‌نامه تسهیلات رفاهی کارکنان اشاره کرد و گفت: قرار است شهرداری این شیوه‌نامه را اصلاح و به شورا ارائه دهد چرا مسؤولان مربوطه تاکنون هیچ کاری انجام نداده‌اند.

چگینی به درآمد و هزینه‌های بودجه اشاره کرد و گفت: این بودجه باید توسط مسؤولان و کارشناسان مربوطه راست‌آزمایی شود تا صحت و سقم آن دقیق مشخص گردد.