۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده » فارس
  • شناسه : 10096
  • ۰۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
  • ارسال توسط :
پنج نفر در سیلاب فارس جان باختند
پنج نفر در سیلاب فارس جان باختند

پنج نفر در سیلاب فارس جان باختند

بارش‌ها تا امروز دوشنبه در سراسر استان به صورت پراکنده ادامه دارد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس اعلام کرد: بارش‌های بهاری منجر به بروز سیلاب و وارد آمدن خسارات مالی و جان باختن پنج نفر در جنوب این استان شد.

پنج نفر در سیلاب فارس جان باختند

گروه خبری استان های وقایع خبری : رحیم آزادی دوشنبه ۴ فروردین‌ماه به خبرنگاران گفت : در بخش گله دار شهرستان مُهر ۴ نفر که به کوه رفته بودند بر اثر سیل مفقود شدند که جسد آنها صبح امروز پیدا شد و یک نفر نیز در لارستان بر اثر سیل در گذشت.

وی افزود: همچنین سیلاب‌های دو روز اخیر افزون بر آسیب به برخی منازل در شهرستان ها و روستاهای جنوب فارس، زیرساخت های بخش کشاورزی و راه ها به خصوص در شهرستان مُهر را دچار آسیب کرده که میزان خسارات و چگونگی آن ها در دست ارزیابی است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان فارس نیز به ایرنا گفت: هلال احمر در مناطق سیل زده جنوب استان فارس در حال عملیات تخلیه آب منازل و کمک به مردم است.

مهدی خوبیار ابراز داشت: نیروهای هلال احمر در استان فارس در حالت آماده باش هستند و علاوه بر خدمات‌رسانی در سیل با حضور در پایگاه های جاده ای و پست‌های غربالگری به صورت ۲۴ ساعته در مبادی ورودی و خروجی شهرها مستقر هستند.

هواشناسی فارس پیش از این اعلام کرده بود در پی نفوذ سامانه بارشی بهاره از روز دوم فروردین‌ ۹۹ به فارس احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها وجود دارد.

این سامانه طی دو روز گذشته با بارش شدید همراه با رعد و برق، وزش باد و تگرگ در مناطق مستعد فعال بوده و باعث کاهش دما شده است.

بارش‌ها تا دوشنبه در سراسر استان به صورت پراکنده ادامه دارد و پس از آن،‌ میزان بارش به شدت افت خواهد کرد.