۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » رسانه ها » فرهنگ و هنر » قزوین
  • شناسه : 38390
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۰۵
  • ارسال توسط :
پنجمین دوره انتخابات خانه مطبوعات استان  قزوین پایان آذر ماه برگزار می شود
پنجمین دوره انتخابات خانه مطبوعات استان  قزوین پایان آذر ماه برگزار می شود

پنجمین دوره انتخابات خانه مطبوعات استان قزوین پایان آذر ماه برگزار می شود

انتخابات خانه مطبوعات به صورت الکترونیک روز ۲۸ آذر ماه برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از برگزاری انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات قزوین در آذر ماه سال جاری خبر داد.

 حسین براتی از برگزاری انتخابات مجمع عمومی خانه مطبوعات استان قزوین در آذر ماه سال جاری خبر داد و اظهار کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته انتخابات خانه مطبوعات استان قزوین به صورت الکترونیک از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر روز ۲۸ آذر ماه برگزار می‌شود.

بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: با برگزاری انتخابات خانه مطبوعات، اعضای هیأت مدیره و بازرسان این نهاد برای مدت سه سال انتخاب می‌شوند.

وی گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد استان قزوین حامی و پشتیبان خبرنگاران است و امیدواریم با راه‌اندازی خانه مطبوعات، شاهد انجام اقدامات و تصمیمات ارزشمندی در امور مربوط به آموزش تخصصی خبرنگاران همچنین ساماندهی و رفاه بیشتر جامعه رسانه‌ای استان قزوین باشیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: خانه مطبوعات استان قزوین باید فعال شود تا در حوزه فعالیت رسانه‌ها و بهبود شرایط خبرنگاران بتوان درست و قانونمند تسهیل‌گری کرد.

وی تصریح کرد: مطبوعات و رسانه‌ها به عنوان یکی از مؤثرترین عوامل رشد فرهنگ عمومی کشور، نقشی اساسی در جهت تحقق اهداف انقلاب و نظام و همچنین اشاعه ارزش­‌های انقلابی و تنویر افکار عمومی دارند و انعکاس دهنده رویدادها و مشکلات در راستای رفع کمبودها و نواقص هستند.

براتی در پایان اظهار کرد: قطعاً اعلام نظرات، پیشنهادات و انتقادات اصحاب رسانه در جهت پویایی و بهتر شدن شرایط فرهنگی، هنری و رسانه‌ای استان کمک کننده و تسریع دهنده است.

این دوره، پنجمین دوره انتخابات خانه مطبوعات استان قزوین خواهد بود و هم اکنون ۱۴۷ نفر از اصحاب رسانه استان در آن عضویت دارند. در انتخابات خانه مطبوعات کاندیداها در بخش مدیران مسئول، خبرنگاران، نمایندگان روزنامه‌های سراسری، خبرگزاری‌ها و بازرس‌ها شرکت می‌کنند.